Runar Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Og da avslutter vi diskusjonen rundt Apple og religion. Ta dette i en egen tråd, og bruk denne tråden til diskusjon rundt testen av «den nye» iPad. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
goggi9999 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 noen som vet om itunes takler mange videoformater ? er det bare å kopiere filene over eller må alt koverteres til apple-format ? er det mulig å bruke gpsen på en windowsphone eller android som gps på ipad (via blåtann eller iwifi) ? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Det kommer an på hva spilleren du bruker støtter. Mange spillere i AppStore støtter det meste, så da er det bare å dra filene dit i iTunes. GPS fungerer slik med iPhone, men jeg har ikke sett noen nevne at det fungerer med andre telefoner. Lenke til kommentar
sazza123 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 er asus transformer inifinty tf700t bedre en ipad 3 ??? hei jeg lurer på om ipad 3 er et bedre nettbrett valg en asus traansformer tf700t ???????????????????????????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg