Anders Leipsland Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Lurer på å bestille en 500m siden jeg trenger en billig, stille (forelsening/lesesal stille) maskin med god levetid på batteriet og wlan. men så leste jeg C|net's review og de sier "The keyboard makes noise when you type, but the keys provide good response and don't wiggle, and they're quite large for those of a thin-and-light notebook. " og da ble jeg litt mistenksom. Noen som har en 500m og har lyst å si noe om tastaturet og da spesielt hvorvidt det bråker? Lenke til kommentar
Bernt Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Synes ikke det er plagsomt mye lyd fra tastaturet. Men jeg bruker bare maskinen hjemme i stua, ikke samme krav til støy der. Litt "knattring" fra HD. Har 40 GB 5400 rpm. Er veldig fornøyd med maskinen. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Takk. Bestilte en søndag så jeg satser på at jeg blir fornøyd. Da håper jeg bare at Dell ikke er like treige som de pleier å være Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Takk. Bestilte en søndag så jeg satser på at jeg blir fornøyd. Da håper jeg bare at Dell ikke er like treige som de pleier å være off-topic: mulig dem er treige til privat personer, men her på jobben pleier vi å få det meste på 2- max 3 dager... og det er som oftest sendt fra Irland Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 off-topic: mulig dem er treige til privat personer, men her på jobben pleier vi å få det meste på 2- max 3 dager... og det er som oftest sendt fra Irland Gjelder nå bedriftsbestillinger også, men det kommer vel gjerne litt an på hvor stor bedriften er og selvsagt også hvor mye som bestilles. Klart du får bedre service når du bestiller 50 maskiner enn når du bestiller 1-5. 2-3 dager er jo veldig bra. Har mer opplevd 6-10 (arbeids)dager de 4 gangene jeg har bestilt noe. Lenke til kommentar
caza Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Fikk min 500m 18aug(ventet lenge) Må si meg veldig fornøyd med den. Synes ikke tastaturet bråker. Kommer nok an på hvem som "typer" tror jeg. Bortimot lydløs. Gjelder både maskin generelt og tastatur. Men ang leveringstid(ventet 20dager) ringte og klaget etter 10dager, og de sendte meg en 64MB USB zip drive som plaster på såret. Det hjalp litt Men ventetida var verdt det. Kjempefornøyd Lenke til kommentar
thynamic Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Så det kan altså lønne seg å ringe Dell etter ti dager? Bestilte selv maskinen på tirsdag så jeg får ta en telefon dersom det ikke har kommet noe i løpet av neste uke... En pen-drive er vel ikke å forakte i disse non-floppytidene? Er en av dem som har tatt sjansen på 1400x1050, har sett oppløsningen på en 2 år gammel Inspiron og synes dette så helt nydelig ut. Er det noen her som har testet ut hvilke spill som går greit på maskinen og hvilke som IKKE går? Som moderat spillentusiast med god nok stasjonær var aldri dette et kriterie for maskinvalg (men derimot støynivå, batterilevetid og vekt - student selvfølgelig), men det hadde jo vært gøy å vite hvilke spill jeg kan spille på forlesningene... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Vi kan sikkert spille CS og kabal =) Men 20 dager leveringstid, huff jeg håper ikke det blir tilfellet for meg. Lenke til kommentar
Franken Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Denne maskinen kan altså anbefalles? Jeg sitter her å vuderer om jeg skal bestille. Det blir i så fall til at jeg selger min stasjonære PC, iom. jeg føler jeg ikke trenger den lengre av den grunn at jeg nesten bare bruke PC til MSN, musikk, IRC, skolearbeid, web, mail og noe filmer. I tillegg er jeg en del på farten... Hva sier dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå