Rigo Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hei, jeg er klar over at dette ikke er riktig sted å legge tråden min, men siden forumet ikke har et eget område for .htaccess og jeg likevel skal gjøre dette i sammenheng med PHP, så endte jeg opp med å poste tråden her. Spørsmålet mitt er: er det mulig å få en .htaccess fil til å telle for alle undermapper? Jeg har ErrorDocument 404 /404.html og ønsker ikke å måtte legge til en .htaccess fil for hver eneste mappe med kun dette i. Lenke til kommentar
vevo1992 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Det skal virke for alle mappene dine om .htaccess er lagt inn i root'en. Lenke til kommentar
Kiff Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvis det er "din" webserver (du har kontroll over apache configen) kan du også sette det opp for hele siten der, f.eks i virtual-host configen. Lenke til kommentar
NicholasWalkerHD Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Ja, du kan bruke hele linken til 404 dokumentet ditt. ErrorDocument 404 / http://domene.no/404.html Endret 8. april 2012 av NicholasWalkerHD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå