stene50 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Oppdaterte min Samsung Galaxy S II til Android 4.0, og etter det har alle mottagere av SMS fra meg fått meldingen 2 ganger! Er det noen som kan hjelpe meg med å bli kvitt problemet? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Vente på fiks fra Samsung eller de som har utviklet applikasjonen du bruker. Jeg har selv lastet ned betaversjon av handcent sin nyeste oppdatering, for å få bukt med problemet. Lenke til kommentar
eik Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Om du bruker GoSMS kan du finne en oppdatert version her; http://forum.xda-dev...rs.com/showthread.php?t=1559141 Endret 22. mars 2012 av eik Lenke til kommentar
stene50 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Vente på fiks fra Samsung eller de som har utviklet applikasjonen du bruker. Jeg har selv lastet ned betaversjon av handcent sin nyeste oppdatering, for å få bukt med problemet. Takk for hurtig svar! Jeg bruker også Handcent, så da blir det vel en løsning på dette etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå