flekkk Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Her om dagen var det en fyr som snakket om et produkt som rett og slett var ferdig, alkoholholdig sour-mix. Jeg synes det høres ut som et ganske flott produkt, og lurer på om noen har noen anelse på hva det heter? Jeg er altså under 20, så ikke foreslå å blande vodka og vanlig sour-mix eller lignende. Takk. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Vinmonopolet har nokre ferdigblanda drinker som er under 20% og dermed 18 års grense på. Eg kan ikkje komme på å ha sett sour mix, men eg har sett blandt anna ferdig blanda mojito mix. Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) yea, sour-mix kommer ikke med alkohol i. sour-mix er jo lime og sitron juice blannet med sukkerlake og kan brukes i mange forskjellige drinker med mange forskjellige typer alkohol. så å lage en sour-mix ferdig med en type alkohol i ville jo vært mot sin hensikt edit: da alkoholsorten sour-mixen i så fall hadde inneholdt gjerne kunne kræsjet med smakene i drinken en eventuelt hadde til hensikt å lage Endret 22. mars 2012 av mortenbr Lenke til kommentar
flekkk Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg er ikke ute etter ferdigblandede drinker, men en ferdig sour-mix iblandet vodka til 22% eks. hadde vært suverent til å lage drinker med, på tross av at man ikke bruker 40%. Da kunne man laget de fleste vodka+sourmix+annen ingrediens-drinker på ganske god måte, uten å bruke utvannet 22% vodka og blande det med sourmix igjen, noe som gir et heller dårlig resultat. Det var i alle fall en fyr som påsto at det eksisterte, og det virker jo IMO. som et godt produkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå