Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Noen som kan poste text på 7-8 setninger som forteller hvor viktig matte er?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Viiktig" fordi du ikke gidder å gjøre dine egne lekser?

Det er ikke lekse. Bare noe jeg skal bruke til å lære folk om hvor viktig matte er.

Vurdert å søke "why is math important" på Google?

Jeg er ikke god i engelsk, og kommer ikke til å forstå mye.

Er en grunn til at jeg lager et emne her.

Lenke til kommentar

En viktig ting du bør ta med er at matematikk er alfa omega når det kommer til utvikling av så og si hva som helst. Matematikk=byggverk, elektronikk, lys, inventar i et hus, økonomi, politikk, matlaging, whatever. Matematikk er grunnlaget til nesten alt menneskeskapt.

Lenke til kommentar
Matematikk er grunnlaget til nesten alt menneskeskapt.

Jeg liker at folk skal ha det til at matematikk har både indirekte og direkte alltid gjort jobben for alt og alle. Vi lagde/spiste mat før matematikken, vi hadde selv bygd hus uten det. Brukte ikke matematikk for å lage hulemalerier. Engang kunne vi ikke telle, og mange hadde fortsatt tak over hodet. Effektive hus? Neppe... Hvis matematikk er grunnlaget for alt vi mennesker gjorde/gjør så kunne vi likså godt kalt Gud for matematikk...?

Lenke til kommentar
Matematikk er grunnlaget til nesten alt menneskeskapt.

Jeg liker at folk skal ha det til at matematikk har både indirekte og direkte alltid gjort jobben for alt og alle. Vi lagde/spiste mat før matematikken, vi hadde selv bygd hus uten det. Brukte ikke matematikk for å lage hulemalerier. Engang kunne vi ikke telle, og mange hadde fortsatt tak over hodet. Effektive hus? Neppe... Hvis matematikk er grunnlaget for alt vi mennesker gjorde/gjør så kunne vi likså godt kalt Gud for matematikk...?

Jeg tror desverre ikke på gud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...