vodkaa Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hei. Kan noen skrive en text på 5-15 setninger som forteller hvor viktig matte er? F.eks snakke om hvorfor vi trenger matte, ang. matte og fasiter, ang. matte og vitenskap osv.. Viiiktig! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 "Viiktig" fordi du ikke gidder å gjøre dine egne lekser? 1 Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Vurdert å søke "why is math important" på Google? 1 Lenke til kommentar
vodkaa Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 "Viiktig" fordi du ikke gidder å gjøre dine egne lekser? Det er ikke lekse. Bare noe jeg skal bruke til å lære folk om hvor viktig matte er. Vurdert å søke "why is math important" på Google? Jeg er ikke god i engelsk, og kommer ikke til å forstå mye. Er en grunn til at jeg lager et emne her. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Om du mener folk burde vite hvor viktig matte er burde du vel strengt tatt vite hvorfor du selv mener det. Endret 22. mars 2012 av Pingas Lenke til kommentar
vodkaa Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Kan folk drite i å poste dritt, svar på spørsmålet, eller stikk. Lenke til kommentar
concenitog Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Matematikk er et produkt av menneskets latskap, det har rett og slett effektivisert oss enormt mye. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 En viktig ting du bør ta med er at matematikk er alfa omega når det kommer til utvikling av så og si hva som helst. Matematikk=byggverk, elektronikk, lys, inventar i et hus, økonomi, politikk, matlaging, whatever. Matematikk er grunnlaget til nesten alt menneskeskapt. Lenke til kommentar
concenitog Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Matematikk er grunnlaget til nesten alt menneskeskapt. Jeg liker at folk skal ha det til at matematikk har både indirekte og direkte alltid gjort jobben for alt og alle. Vi lagde/spiste mat før matematikken, vi hadde selv bygd hus uten det. Brukte ikke matematikk for å lage hulemalerier. Engang kunne vi ikke telle, og mange hadde fortsatt tak over hodet. Effektive hus? Neppe... Hvis matematikk er grunnlaget for alt vi mennesker gjorde/gjør så kunne vi likså godt kalt Gud for matematikk...? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Matematikk er grunnlaget til nesten alt menneskeskapt. Jeg liker at folk skal ha det til at matematikk har både indirekte og direkte alltid gjort jobben for alt og alle. Vi lagde/spiste mat før matematikken, vi hadde selv bygd hus uten det. Brukte ikke matematikk for å lage hulemalerier. Engang kunne vi ikke telle, og mange hadde fortsatt tak over hodet. Effektive hus? Neppe... Hvis matematikk er grunnlaget for alt vi mennesker gjorde/gjør så kunne vi likså godt kalt Gud for matematikk...? Jeg tror desverre ikke på gud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå