Gå til innhold

Spørsmål angående Lånekassen


Anbefalte innlegg

Jeg begynte på et studie i 2011 høsten, bachelor. Jeg visste jeg hadde gjort en århundrets tabbe når jeg startet på den, men jeg prøvde likevel. Tenkte at kanskje det kan gå bra. Jeg besto første semester, men nå som jeg er i 2. semester har jeg innsett at dette orker jeg ikke. Dette er ikke meg. Jeg visste det fra dag 1! Men likevel så bare måtte jeg prøve. Angrer så jævlig på at jeg valgte dette studie, fatter ikke hva som gikk av meg. Dette er ikke noe jeg har noe interesse for. Kommer ikke til å møte opp på eksamene som kommer til våren nå. Og har jeg bestemt meg for å søke på det jeg virkelig vil! Det jeg føler jeg kan, og det jeg føler er min ting. Jeg gikk denne veien mye pga. foreldrene mine...

 

Så! Nå som som jeg har en unnskyldning min ferdig så undrer jeg meg hva som skjer med lånekassen. Skal jeg bare søke som da jeg startet på et nytt studie? Og avslutte på universitet gjør jeg vel ved å bare la være å betale semesteravgift? Jeg har kun 30 studiepoeng, og kommer ikke til å få noen mer studiepoeng til våren da jeg orker ikke fullføre dette semesteret.

 

Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette går bra. Så lenge du ikke har mer enn 60 manglende studiepoeng, får du fortsatt støtte.

 

Kjør på! Gled deg til det nye året som kommer, og legg fortiden bak deg!

 

Du får litt mer lån når du er ferdig, men den tid den sorg.

 

EDIT: Ja, du søker på det nye studiet, og slutter så på det gamle (ring eller send e-post til den aktuelle avdelingsadministrasjonen og forklar saken).

Endret av droidy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...