Kråppsbyggern Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 her er det jeg har satt opp av oovellser. for mye? for lite? gi innspil Frontbøy Pec-Dec Roing Bredt Arnold Press Bicepscurl Tricepspress Sittende Tåhev Benkpress Nedtrekk Sidehev + til alle svar Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 På en dag? Alt for mye. MItt forslag er å dele det i to dager sånn: Dag a: Frontbøy Nedtrekk Roing bredt Omvendt flies Bicepscurl Dag b: Benkpress pec deck Shoulder shocker: , Arnold press, Sidehev- uten pause i mellom, den funker som faen!triceps press Dropp tåhev, får nok legger av frontbøy. Har du noen som kan lære deg markløf? Lenke til kommentar
Kråppsbyggern Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Hehehe, hørtes kanskje litt mer nybegynner ut enn jeg egentlig er. Benker 170kg, tar 250-260kg i bøy til benk, rundt 210 i vanlig bøy og har tatt 200 kg markløft for 1 år siden, men ble alt for opptatt av å øke vektene så gikk på en smell og har ikke klart å trene markløft siden. Lenke til kommentar
Kråppsbyggern Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Og på hvilken måte blir der for mye mener du? Alle muskler får 2 øvelser hver, og økten er gjennomført på 1 time +- (har allerede kuttet ut sittende tåhev forressten) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvorfor spør du siden du ikke er nybegynner? Lenke til kommentar
Kråppsbyggern Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Så en som ikke er nybegynner får ikke hjelp da eller? har aldri trent ryp før, dermed spør jeg om dette var en korrekt måte å sette det opp på. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Om du har klart å benke 170kg, bøye 210kg o.s.v. så BØR du vite nok om trening til å sette opp noe så enkelt som et treningsprogram... Med mindre du har downs og bare har dratt og dytta vektene det du har maktet... Lenke til kommentar
Kråppsbyggern Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Om du har klart å benke 170kg, bøye 210kg o.s.v. så BØR du vite nok om trening til å sette opp noe så enkelt som et treningsprogram... Med mindre du har downs og bare har dratt og dytta vektene det du har maktet... Tja Espen bøs aune, norges sterkeste mann f.eks får hjelp med treningsprogram osv.. man trenger ikke ha all verden med kunnskap bare pga gode gener og kontinuerlig trening over tid Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 På en dag? Alt for mye. Et slik utsagn kan tyde på at du hverken kjenner til RYP eller HST-prinsipper som RYP er basert på. En innføring her: http://fitnessblogge...ger-du-muskler/ 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Om du har klart å benke 170kg, bøye 210kg o.s.v. så BØR du vite nok om trening til å sette opp noe så enkelt som et treningsprogram... Med mindre du har downs og bare har dratt og dytta vektene det du har maktet... Tja Espen bøs aune, norges sterkeste mann f.eks får hjelp med treningsprogram osv.. man trenger ikke ha all verden med kunnskap bare pga gode gener og kontinuerlig trening over tid Espen har peiling nok, han poster mye på fitnessprat. Hvor du forøvrig er banna Lenke til kommentar
Kråppsbyggern Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Om du har klart å benke 170kg, bøye 210kg o.s.v. så BØR du vite nok om trening til å sette opp noe så enkelt som et treningsprogram... Med mindre du har downs og bare har dratt og dytta vektene det du har maktet... Tja Espen bøs aune, norges sterkeste mann f.eks får hjelp med treningsprogram osv.. man trenger ikke ha all verden med kunnskap bare pga gode gener og kontinuerlig trening over tid Espen har peiling nok, han poster mye på fitnessprat. Hvor du forøvrig er banna Jeg også har peiling nok. Poenget er: Selv om du har oppnådd det og det betyr ikke det at du ikke trenger hjelp til noe som helst. Nå spurte jeg etter hjelp til RYP og om hvordan folk har satt opp det, da jeg ikke har prøvd det før. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Så du forstår ikke noe så enkelt som RYP? Og hvorfor skal du sette det opp på nytt? Var ikke TN sin utgave god nok? 2 Lenke til kommentar
Kråppsbyggern Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Så du forstår ikke noe så enkelt som RYP? Og hvorfor skal du sette det opp på nytt? Var ikke TN sin utgave god nok? TN sin utgave går ut på å legge til øvelser etter ønske. Det har jeg gjort, nå søkte jeg tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Tilbakemeldinga er at ostepop smaker godt... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Jeg ville ha flytta benkpress lengre opp, etter frontbøy. Personlig så foretrekker jeg å ha baseøvelsen først før jeg begynner på øvelser som isolerer mer. Jeg mener at du ikke trenger noe mer enn standard RYP, men hvis du holder mer enn ~40min så er det bare å kjøre på! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Liten vits å svare her, brukeren er banna... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå