Aetius Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Photoshop CS6 nærmer seg ferdig, og nå kan du teste betaversjonen, helt gratis. Nå kan du prøve nye Photoshop Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ta en runde med korrekturlesing. Mange skrivefeil... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Hadde det travelt. Skal ta en korrekturrunde nå. Endret 22. mars 2012 av Aetius 3 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Det gikk saaaakte.. Der var den nede, blir spennende.. Endret 22. mars 2012 av Kenneth Solfjeld Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Det gikk saaaakte.. Der var den nede, blir spennende.. Er den hostet hos Altinn kanskje? Hvor lenge kan vi bruke Betaen? Til release? edit: duh.. 30 dager selvfølgelig... Endret 22. mars 2012 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
nocR Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Det gikk saaaakte.. Der var den nede, blir spennende..Er den hostet hos Altinn kanskje? :pHvor lenge kan vi bruke Betaen? Til release?edit: duh.. 30 dager selvfølgelig... 60 dager Lenke til kommentar
polljen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Kanskje prisen på CS6 blir redusert like mye prosentvis fra CS5, som det prisen ble redusert fra LR3 til LR4? .......... eller kanskje ikke! Håpet lever i alle fall. Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Får ikke åpnet den i Nvidia Surround. Dvs den åpner, men viser bare ett maksimert tomt vindu på senter-skjermen min. Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Content Aware Det finnes så vidt vi vet ikke noe godt norsk ord for dette, men i korthet er det en funksjon som kan fjerne elementer i et bilde, eller strekke bildet ved å gjenbruke andre elementer i det, på en måte som tar bildets øvrige innhold med i betraktningen. Hva er galt med innholdsbevisst? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Tja, det kan kanskje bruke, men det ringer litt dårlig i mine ører. Hva synes dere andre? PS! Jeg jobbet før for oversetterbyrået som oversetter ting for Adobe. Jeg skal høre om mine tidligere kolleger har noen innspill. Endret 22. mars 2012 av Aetius Lenke til kommentar
se# Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Noen som har sjekket om betaen ødelegger gammel versjon eller fungerer CS5 fortsatt etter installasjon? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 "Innholdsavhengig" klinger muligens mindre dårlig, men det er ikke bra det heller. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Liker CS6 meget godt. Den mørke layouten er mye bedre tilpasset arbeid med fotografier. Lightroom har jo hatt det i evigheter, så det var på høy tid at det ble implementert i Photoshop. Har ikke fått testet raw-konverteren enda. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Noen som har sjekket om betaen ødelegger gammel versjon eller fungerer CS5 fortsatt etter installasjon? Ja, CS5 funker fortsatt. "Innholdsavhengig" klinger muligens mindre dårlig, men det er ikke bra det heller. Det var og forslaget fra oversetterbyrået, men jeg liker ikke klangen på det. Det ser uansett ut til at Adobe bruker "Content-Aware" uten å oversette det. Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Gleder meg til å skaffe denne versjonen på en helt legitim måte. 1 Lenke til kommentar
cassac Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Noen som har sjekket om betaen ødelegger gammel versjon eller fungerer CS5 fortsatt etter installasjon? Ja, CS5 funker fortsatt. "Innholdsavhengig" klinger muligens mindre dårlig, men det er ikke bra det heller. Det var og forslaget fra oversetterbyrået, men jeg liker ikke klangen på det. Det ser uansett ut til at Adobe bruker "Content-Aware" uten å oversette det. Eller hva med "innholdsbevisst"? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Eller hva med "innholdsbevisst"? Det har blitt foreslått litt lengre oppe i tråden, og det ble nedstemt det også. Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hiver inn et forslag, jeg også :-) innhold(s) -oppmerksom Fjern de tegn eller mellomrom, som ikke passer.. Lenke til kommentar
CADalaen Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 kontekstbevisst eller -hensyn? Lenke til kommentar
thelomen Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Noen som har sjekket om betaen ødelegger gammel versjon eller fungerer CS5 fortsatt etter installasjon? Ja, CS5 funker fortsatt. "Innholdsavhengig" klinger muligens mindre dårlig, men det er ikke bra det heller. Det var og forslaget fra oversetterbyrået, men jeg liker ikke klangen på det. Det ser uansett ut til at Adobe bruker "Content-Aware" uten å oversette det. Når jeg tenker meg om så er Begrepene Context Aware og Content Aware er mye brukt innen bildeanalyse (som i hente ut informasjon fra, at program kan "forstå" innholdet på digitale bilder) som jeg jobbet med tidligere. Jeg tror innholdsbasert var vanlig å bruke. Synes iallfall det blir tåpelig å bruke et engelsk begrep når det kun består av to fullt oversettelige ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg