Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et evt avstandsforhold - hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en gutt som jeg har vært sammen med i 3,5 måned nå. Vi er begge studenter, men han er ferdig nå til sommeren. Det betyr at han flytter til hjem Østfold, mens jeg må bli i Bergen et år til for å fullføre min utdanning.

Jeg har ingen erfaring med avstandsforhold, men siden jeg er flink til å lese på egenhånd, så er jeg ikke avhengig av å være på skolen hele tiden. Det betyr at jeg like godt kan jobbe hos han, enn å sitte på hybelen å lese. Det åpner for at jeg kan være besøke han over lengre perioder (lengre= kanskje 7-12 dager) av gangen. Det vil derfor ikke bli et typisk "noen-helger-og-ferier"-forhold.

Noen som har noen tanker om dette? Er det allerede dømt til å gå i vasken? Anonym poster: e536593a231c0c59fedf8af4a5e1665d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan absolutt fungere om dere har den rette kjemien og interesse for å få det til å fungere. Er ikke bare ulemper med avstandsforhold, er mange fordeler med det også.

Var selv 6 mnd borte i fra min kjæreste i militæret, hvor vi traff hverandre bare 3 ganger over en liten uke. Og nå 5 år senere etter jeg ble ferdig med studiene er jeg bortreist på jobb 5-6mnd i året. Fungerer helt ypperlig for oss :) Alt har med innstilling å gjøre nesten, er selvfølgelig ikke for alle. Sjalusi passer dårlig og man må være åpen og ærlig. Noen takler det bedre enn andre.

Ville ikke avskrevet forholdet, men gitt det et forsøk. Jeg angrer ikke på å gi det et forsøk i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...