Gå til innhold

Trailer: Far Cry 3 #2 (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror 2007 ringte og ville ha "klage på grafikken"-stilen tilbake. Internett slutter aldri å forundre meg. Her lager de en fantstisk trailer , som faktisk klarte å begeistre meg , og første kommentar er syting ^^

Er glad jeg ikke er like kresen som enkelte av dere :p

Endret av asad
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Poengscore som plopper opp i skjermen er plagsomt i sp (og mp egentlig). Det dreper stemningen helt for min del, Farcry 2 hadde grafikken på plass og var et ganske godt spill til tross for feilene sine. Håper på en god story, dette lover godt. Håper det også er mulig å fjerne de poengene som kommer frem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror 2004 ringte og ville ha grafikken sin tilbake.

Grafikken har vell ikke mye og si om et spill er bra eller dårlig. Så lenge ting som; gameplay, historien, lyder osv. er bra. Utenom det så blir jo grafikken bare et pluss.

Det finnes en haug med spill som har meget bra/brukbar grafikk, men hvor gameplay'et osv. er så forferdelig dårlig at det ødelegger hele spillet.

Spør du meg så ser det helt top notch ut!

• Liker 3
Lenke til kommentar

trailern var kul den. Men det er UBISOFT som har lagt den ut.. Det kan vel bare bety èn ting det.. Og det er at vi akkurat gikk igjennom hele historien demmers.. Pluss at de introduserer sikkert en ny fin software som brenner seg inn på en del av prosessoren og harddisken din for evig, så du kan komme og være en del av den "ekslusive kundelista" deres.

Jeg sier som jeg har sagt før: Fuck UBISOFT..

Endret av daniel_984
  • Liker 1
Lenke til kommentar

trailern var kul den. Men det er UBISOFT som har lagt den ut.. Det kan vel bare bety èn ting det.. Og det er at vi akkurat gikk igjennom hele historien demmers.. Pluss at de introduserer sikkert en ny fin software som brenner seg inn på en del av prosessoren og harddisken din for evig, så du kan komme og være en del av den "ekslusive kundelista" deres.Jeg sier som jeg har sagt før: Fuck UBISOFT..

Du vet det er bare og laste spillet ned.

Så slipper du og betale for og være med i VIP-kundelisten til UB :p

Lenke til kommentar

trailern var kul den. Men det er UBISOFT som har lagt den ut.. Det kan vel bare bety èn ting det.. Og det er at vi akkurat gikk igjennom hele historien demmers.. Pluss at de introduserer sikkert en ny fin software som brenner seg inn på en del av prosessoren og harddisken din for evig, så du kan komme og være en del av den "ekslusive kundelista" deres.Jeg sier som jeg har sagt før: Fuck UBISOFT..

Du vet det er bare og laste spillet ned.

Så slipper du og betale for og være med i VIP-kundelisten til UB :p

Vet ikke helt hvor du får fra at DRM'en ikke blir installert. Men stort sett bypasser cracks kopisperren.. Så teknisk sett er du vel enda med på karusellen, bare at du ikke gidder at det sitter en idiot å passer på at du sitter korrekt, ikke bytter ut sete.. For det innebærer jo seff enten en telefon til kundesupporten (hu nasale kjerringa med tyggis i kjeften som ikke er interessert i å høre på deg..) eller kjøpe en ny kopi..

Just saying.. Sjelden man ser isoer av spill bli lagt ut ferdig de-drm'et.. Så kanskje det er en tanke å ha i bakhodet at spyware dritten blir lagt inn uansett.. Som sagt før, og sier det igjen - Fuck Ubisoft

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...