TST Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Du trenger mer enn en kniv for å overleve her. Se filmen nå Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg tror 2004 ringte og ville ha grafikken sin tilbake. 4 Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Jeg tror 2007 ringte og ville ha "klage på grafikken"-stilen tilbake. Internett slutter aldri å forundre meg. Her lager de en fantstisk trailer , som faktisk klarte å begeistre meg , og første kommentar er syting ^^ Er glad jeg ikke er like kresen som enkelte av dere Endret 22. mars 2012 av asad 7 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Bortsett fra grafikken er traileren grei nok. Men med Far Cry 2 friskt i minne er jeg meget skeptisk til spillet generelt. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Mulig det bare er meg, men jeg syns grafikken ser bedre ut her: http://www.youtube.com/watch?v=HCsNmsnoyEQ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Poengscore som plopper opp i skjermen er plagsomt i sp (og mp egentlig). Det dreper stemningen helt for min del, Farcry 2 hadde grafikken på plass og var et ganske godt spill til tross for feilene sine. Håper på en god story, dette lover godt. Håper det også er mulig å fjerne de poengene som kommer frem. 1 Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 hvorfor klager alle på farcry 3? det ser jo ut som et veldig stilig spill. 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Sikkert fordi Farcry 2 var skammelig dårlig (i forhold til eneren) og fordi tilliten til ubisoft kanskje ikke er på topp etter de siste årene... Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Så jo utrolig festlig ut den !! Lenke til kommentar
Eplexx Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg tror 2004 ringte og ville ha grafikken sin tilbake. Grafikken har vell ikke mye og si om et spill er bra eller dårlig. Så lenge ting som; gameplay, historien, lyder osv. er bra. Utenom det så blir jo grafikken bare et pluss. Det finnes en haug med spill som har meget bra/brukbar grafikk, men hvor gameplay'et osv. er så forferdelig dårlig at det ødelegger hele spillet. Spør du meg så ser det helt top notch ut! 3 Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Grafikken er vel muligens fra 360 elns. Uten å næge noe mer over det . Design og kvalitet på historie og figurgalleri forøvrig ser veldig lovende ut - Blir glætt kjøp detta heranne. 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Gale vitenskapsmenn er aldri bra.. Dette fikk meg til å tenke på denne scenen http://www.youtube.com/watch?v=IWsqvTr1frs Nå har jeg aldri spilt så mye FarCry, men jeg husker timene jeg tilbragte med første spillet i serien Endret 22. mars 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Day 1 buy for min del! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) trailern var kul den. Men det er UBISOFT som har lagt den ut.. Det kan vel bare bety èn ting det.. Og det er at vi akkurat gikk igjennom hele historien demmers.. Pluss at de introduserer sikkert en ny fin software som brenner seg inn på en del av prosessoren og harddisken din for evig, så du kan komme og være en del av den "ekslusive kundelista" deres. Jeg sier som jeg har sagt før: Fuck UBISOFT.. Endret 23. mars 2012 av daniel_984 1 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 trailern var kul den. Men det er UBISOFT som har lagt den ut.. Det kan vel bare bety èn ting det.. Og det er at vi akkurat gikk igjennom hele historien demmers.. Pluss at de introduserer sikkert en ny fin software som brenner seg inn på en del av prosessoren og harddisken din for evig, så du kan komme og være en del av den "ekslusive kundelista" deres.Jeg sier som jeg har sagt før: Fuck UBISOFT.. Du vet det er bare og laste spillet ned. Så slipper du og betale for og være med i VIP-kundelisten til UB Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 (endret) trailern var kul den. Men det er UBISOFT som har lagt den ut.. Det kan vel bare bety èn ting det.. Og det er at vi akkurat gikk igjennom hele historien demmers.. Pluss at de introduserer sikkert en ny fin software som brenner seg inn på en del av prosessoren og harddisken din for evig, så du kan komme og være en del av den "ekslusive kundelista" deres.Jeg sier som jeg har sagt før: Fuck UBISOFT.. Du vet det er bare og laste spillet ned. Så slipper du og betale for og være med i VIP-kundelisten til UB Vet ikke helt hvor du får fra at DRM'en ikke blir installert. Men stort sett bypasser cracks kopisperren.. Så teknisk sett er du vel enda med på karusellen, bare at du ikke gidder at det sitter en idiot å passer på at du sitter korrekt, ikke bytter ut sete.. For det innebærer jo seff enten en telefon til kundesupporten (hu nasale kjerringa med tyggis i kjeften som ikke er interessert i å høre på deg..) eller kjøpe en ny kopi.. Just saying.. Sjelden man ser isoer av spill bli lagt ut ferdig de-drm'et.. Så kanskje det er en tanke å ha i bakhodet at spyware dritten blir lagt inn uansett.. Som sagt før, og sier det igjen - Fuck Ubisoft Endret 23. mars 2012 av daniel_984 Lenke til kommentar
sveinharaldgr Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Jaja er jo lov å håpe, siden Farcry 2 er noe av det mest talentløse spillet som er gitt ut, hvertfall viss en tar med at 1-eren var helt fantastisk Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Ubisoft. Synd, dette så gøy ut. Lenke til kommentar
Shaka82 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Så lenge det er xbox eller ps3 så vil alltid grafikken være så som så. Er Ubisoft som lager/selger det, så ikke sikker på om jeg vil kjøpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå