Gå til innhold

>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Xaero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-09 10:37, Xaero skrev:

hei, jeg har en 1,2ghz,512mb ram med et geforce 3 ti200 med 128mb DDR tv ut.


Jeg får bare 4900 p i 3dmark 2001, jeg får 50 fps i wolfenstein, medal of honour hakker... Hjelp!


hva skal jeg gjøre?


håper på seriøse svar...


 

Hva slags CPU har du? 1,2 GHz kan være Celeron, Duron, T-bird, PIII.... bruker du SDR (PC100/133) eller DDR/RAMBUS ?

 

Har du forsøkt å overklokke skjermkortet ditt? Evt også om CPUen tåler å bli overklokket litt ?

Lenke til kommentar

- oppdaterte skjermkort drivere?

- De siste VIA 4in1 driverne?

- DMA på harddisken slått på?

- Korrekte innstillinger i BIOS, slik som AGP 4x, rett ram hastighet, AGP skjermkort, optimal performance, etc ?

- BIOS fix?

- Har du mange programmer som kjører i bakgrunnen? Evt. mye som lastes og fyller opp minnet?

 

...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-09 10:37, Xaero skrev:


håper på seriøse svar...


 

Fint om du kan skrive en mer beskrivende tittel på tråden neste gang du poster en ny tråd. Med all trafikken vi har på forumet er det essensielt at alle skriver en informativ tittel.

 

Dette skriver jeg ikke for å være "streng", men mest fordi du vil få langt flere/bedre svar når posten inneholder en skikkelig tittel.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

hmrf...dette er slik min BIOS er organisert, sikkert noenlunde det samme hos deg:

 

-Du må sette ram hastigheten til 133 (DRAM Frequency under Advanced)(hvis det er det du har da, står ofte på 100 som standard)

 

- System Performance Setting : Optimal. (også under advanced)

 

- AGP 4x Mode: 4x (står under advanced > chip configuration )

 

-Boot > Primary VGA BIOS: AGP card.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...