Xaero Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 hei, jeg har en 1,2ghz,512mb ram med et geforce 3 ti200 med 128mb DDR tv ut. Jeg får bare 4900 p i 3dmark 2001, jeg får 50 fps i wolfenstein, medal of honour hakker... Hjelp! hva skal jeg gjøre? håper på seriøse svar... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 10:37, Xaero skrev:hei, jeg har en 1,2ghz,512mb ram med et geforce 3 ti200 med 128mb DDR tv ut.Jeg får bare 4900 p i 3dmark 2001, jeg får 50 fps i wolfenstein, medal of honour hakker... Hjelp!hva skal jeg gjøre?håper på seriøse svar... Hva slags CPU har du? 1,2 GHz kan være Celeron, Duron, T-bird, PIII.... bruker du SDR (PC100/133) eller DDR/RAMBUS ? Har du forsøkt å overklokke skjermkortet ditt? Evt også om CPUen tåler å bli overklokket litt ? Lenke til kommentar
Xaero Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 har amd athlon men herregud dette skal jo være bra nok til og kjøre wolf fint... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 - oppdaterte skjermkort drivere? - De siste VIA 4in1 driverne? - DMA på harddisken slått på? - Korrekte innstillinger i BIOS, slik som AGP 4x, rett ram hastighet, AGP skjermkort, optimal performance, etc ? - BIOS fix? - Har du mange programmer som kjører i bakgrunnen? Evt. mye som lastes og fyller opp minnet? ... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Håper dette er useriøst!! Har en bra maskin og veit ikke engang hvordan du skal bruke den! -Via drivere -Skjermkort drivere -Nvidia refresh rate fix -Slå av Vsync Lenke til kommentar
Xaero Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 ok, dere ber meg laste ned en del her... men gi meg url til hvor jeg laster ned da... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 11:52, Xaero skrev:ok, dere ber meg laste ned en del her... men gi meg url til hvor jeg laster ned da... VIA 4in1 - http://downloads.viaarena.com/drivers/4in1...4in1437v(a).zip NVIDIA skjermkort - http://205.158.109.140/Windows/23.11/Win2K...2K-XP_23.11.exe Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 - Skjermkort: produsenten av kortet ditt eller http://www.nvidia.com - VIA 4in1: http://www.viaarena.com (hvis du da har et HK med VIA chipset) - Har du sjekket at BIOS innstillingene er korrekte? Hjelper lite med oppdateringer hvis BIOS er helt på trynet innstilt... Og DMA på harddisk må være på... Lenke til kommentar
Xaero Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 ok, laster ned filene nå. men kan dere gi meg en full liste på bios instillnger så jeg kan skrive d ned og sjekke gjennom bios ? viss dere orker Lenke til kommentar
amund Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 10:37, Xaero skrev:håper på seriøse svar... Fint om du kan skrive en mer beskrivende tittel på tråden neste gang du poster en ny tråd. Med all trafikken vi har på forumet er det essensielt at alle skriver en informativ tittel. Dette skriver jeg ikke for å være "streng", men mest fordi du vil få langt flere/bedre svar når posten inneholder en skikkelig tittel. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Xaero Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 ja jeg vet men jeg posta en i går også fikk ingen svar... tittelen skulle egentlig vært <<<<<>>>> :razz: Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 hmrf...dette er slik min BIOS er organisert, sikkert noenlunde det samme hos deg: -Du må sette ram hastigheten til 133 (DRAM Frequency under Advanced)(hvis det er det du har da, står ofte på 100 som standard) - System Performance Setting : Optimal. (også under advanced) - AGP 4x Mode: 4x (står under advanced > chip configuration ) -Boot > Primary VGA BIOS: AGP card. Lenke til kommentar
Xaero Skrevet 9. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2002 når jeg kjører nvidia refresh rate fix .. så sier den at kortet mitt er outdated eller noe... men jeg kan huske jeg kjørte den for lenge siden og da er den vell instilt til mitt gamle geforce2 mx eller?? kan dette være feilen? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 HAhaha det høres ut som om du har glemt å slette den gamle skjermkortdriveren, hvis så er tilfelle, HAHAHA. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå