emwa Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hei. Jeg skal ha en viktig fremføring i dag, men har omgangssyken (kastet opp hele natten) + tok på regulering i går, og har tannpine, som gjør situasjonen X ganger verre. Jeg trenger en legeerklæring for å kunne ta vurderingen på nytt. Legen min har fri i dag, og er ikke på jobb. Hva skal jeg gjøre??? Jeg må ha legeerklæring som gjelder for i dag. Seriøst. Blir helt frustrert over systemet i Norge... Det er jo fastlegen som må skrive legeerklæring. Hvordan skal jeg få til dette? Kan jeg få legeattest på legevakten? Takk for svar Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Flere leger på legekontoret? event spør legesekretæren om hvordan det skal gjøres. Ellers er privat en mulighet, evnt legevakten hvis de har god tid og de ikke kaster deg ut. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Det er inget krav om at du må til fastlege eller at det er fastlegen som skriver erklæringen. Bare veldig synd at ingen forteller oss det.... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ring ditt legekontor og si at du må ha sykemelding i dag, og vil at en annen lege da skal gi deg sykemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå