Sjøbanan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hei! Jeg har nylig startet å se battlestar galactica og har nettopp blitt ferdig med første sesong. Det som irriterer meg grenseløst både i starten av sesong 2 og hele sesong 1. Er at alle de mest utvikla cylonene ikke er noe sterkere en de gammle. Det er jo faktisk slik at de gammle virker sterkere på alle mulige måter utenom selvkontroll. De kan gå å ta 6 skudd uten det skjer noe serlig med dem. Mens de siste versjoenene tåler et og er flate. Husk spoiler om det er noe veldig avslørende.. men hadde satt pris på noe som ja det er en grunn, dette øldelegger virkelig for meg. En av de siste versjonene av cylon kan bli tatt ut av et skudd med pistol, mens en av de første versjonene tåller alt som en tanks. Mvh stian h. jensen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Poenget med de nye Cylonene er jo at de fungerer utrolig bra til å infiltrere... Du vil sannsynligvis legge merke til at det er et vist hierarki der også, noe som ikke blir helt avslørt før mot slutten av serien Du la jo sikkert merke til hvor bra Gaius ble lurt av en kvinnelig cylon til å få full tilgang på forsvarsnettverket... Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Riktig ! Takk skal du ha tenkte ikke så langt jeg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå