lysbryter Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg skal returnere en vare til IT-butikken og benytte meg av angreretten. Men i skjemaet spør de etter bankens navn, reg.-nr. og kontonr. Først- og sistnevnte er selvsagt intet problem, men hva er "reg.-nr."? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Hehe. Altså, jeg forstår hva forkortelsen betyr. Men hva slags registreringsnummer er det snakk om? Bankens SWIFT-kode, eller noe annet? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Er det ikke en registreringskode fra IT-Butikken eller noe, da? Sånn som kundenummer, liksom.. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Er det ikke en registreringskode fra IT-Butikken eller noe, da? Sånn som kundenummer, liksom.. Nei, jeg tror det har noe med banken å gjøre. Jeg har allerede lagt inn all informasjon om varen og ordrenr etc. "Er det en konto vi kan overføre pengene til? (Husk reg.-nr. og bankens navn)" spørres det om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå