42 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hei! Skisesongen er snart over, så jeg er nok litt sent ute, men; Noen som har et bra gratis videoredigeringsprogram? Selvsagt er det bedre å kjøpe et, men har ikke råd til det for øyeblikket... Skal brukes til å redigere alle slags filmer, fra sport til spilling. Foretrekker at jeg kan bruke det mer enn en "30-dagers trial" eller noe i den dur, siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å kjøpe noe fullt program med det samme. Etter hvert, sannsynligvis. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ser at du skriver at du ikke har råd, men jeg ville likevel vurdert Sony Vegas Movie Studio. Det selges for ca. 600 kr. hos FotoVideo.no. Det er et kjempebra program både når det gjelder funksjoner og stabilitet, og du ville ikke angre et sekund på at du kjøpte det. Lenke til kommentar
42 Skrevet 25. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2012 Har råd, så jeg kan vurdere å kjøpe det senere Ser at du skriver at du ikke har råd, men jeg ville likevel vurdert Sony Vegas Movie Studio. Det selges for ca. 600 kr. hos FotoVideo.no. Det er et kjempebra program både når det gjelder funksjoner og stabilitet, og du ville ikke angre et sekund på at du kjøpte det. Jeg har råd, så jeg kan vurdere å kjøpe det senere. Regner ikke med at du bruker noen gratisprogrammer om du har Sony Vegas, men vet du om noen gode? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det finnes ingen som er gode, det finnes noen som kan brukes men ekstraarbeidet gjør at du i løpet av en dag vil tjene inn de 600 kronene. Sjekk ut det som følger gratis med operativsystemet ditt (for eksempel Windows Live Movie Maker), hvis det ikke er bra nok så er det lite sannsynlig at du finner noe bedre for ditt bruk uten at du må betale for det. Lenke til kommentar
42 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Det finnes ingen som er gode, det finnes noen som kan brukes men ekstraarbeidet gjør at du i løpet av en dag vil tjene inn de 600 kronene. Sjekk ut det som følger gratis med operativsystemet ditt (for eksempel Windows Live Movie Maker), hvis det ikke er bra nok så er det lite sannsynlig at du finner noe bedre for ditt bruk uten at du må betale for det. Jeg har Windows Live MovieMaker, og det er nok mer enn godt nok til mitt bruk siden jeg er nybegynner. Da kommer jeg sannsynligvis ikke til å laste ned noe gratis programvare, og jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe noe senere. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Du får vel en demo av Sony Vegas? Husker jeg hadde 30 dager prøvetid. Lenke til kommentar
42 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Du får vel en demo av Sony Vegas? Husker jeg hadde 30 dager prøvetid. Yep, fant en prøve-versjon. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå