Gå til innhold

Har DU tjent penger på nett?

bkf_94

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er på jakt etter en alternativ måte å tjene litt penger på. Jeg ønsker derfor å høre om noen her har tjent penger på nett :D

Enten om det er med blogging, aksjer, surveys, så vil jeg høre din erfaring og hvor mye du tjente på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en tid tilbake koda, scripta og drifta jeg en Ultima Online server. Var gratis og spille på, men jeg lagde stæsj som folk kunne kjøpe hvis dem ville (såkalte "donasjoner").

Dette var jo før WoW kom ut, så den slags var mye mer populært da. Livnærte meg ikke på det, men hadde over 40.000 stående på Paypal-kontoen min på et punkt.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei.

Jeg er på jakt etter en alternativ måte å tjene litt penger på. Jeg ønsker derfor å høre om noen her har tjent penger på nett :D

Enten om det er med blogging, aksjer, surveys, så vil jeg høre din erfaring og hvor mye du tjente på det :)

Enkelt: Lær deg alt fra HTML, CSS osv og lag den neste facebook. :p

Lenke til kommentar

Nei, det går ikke. Det kan fungere en stund, men oddsen for at du får et visst antall lik farge på rad (antar det er snakk om dobling av innsats per tap) er alltid høyere enn vinningen over tid. Du kan bruke en annen metode, og gjerne fortell meg, så skal vi se om det stemmer eller ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...