jammen123 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 hei, jeg får ikke spilt online på min bruker nr.2 på psn min HJELP!! har prøvd alt, håper det er noen som kan hjelpe meg. Hilsen Anonym Lenke til kommentar
42 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Med "psn" regner jeg med at du mener PS3 Kan ikke hjelpe deg med et problem uten at du spesifiserer problemet litt nøyere. Får du noen feilmelding? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Med "psn" regner jeg med at du mener PS3 PSN = Playstation Network, kan være PSP, PS3 eller PS Vita. Mest sannsynlig PS3. Lenke til kommentar
jammen123 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 ja jeg mener PS3 det kommer fram: Online service is disabled on your playstation network account due to parental control restriction Hilsen Anonym Lenke til kommentar
jammen123 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Med "psn" regner jeg med at du mener PS3 Kan ikke hjelpe deg med et problem uten at du spesifiserer problemet litt nøyere. Får du noen feilmelding? ja jeg mener PS3 det kommer fram: Online service is disabled on your playstation network account due to parental control restriction Hilsen Anonym Lenke til kommentar
42 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Det sier seg selv Kontoen din kommer ikke online fordi du har en slags foreldrekontroll over brukeren din. Gå inn i innstillinger, og prøv å finne innstillingen for dette, og se om du eventuelt kan slå den av. (Om foreldrene dine har blokkert deg med vilje er dette kanskje ikke så lurt.) Lenke til kommentar
jammen123 Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 alt er av på foreldrekontroll innstillingene det går jo på den første brukeren min da. Lenke til kommentar
jammen123 Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Det sier seg selv Kontoen din kommer ikke online fordi du har en slags foreldrekontroll over brukeren din. Gå inn i innstillinger, og prøv å finne innstillingen for dette, og se om du eventuelt kan slå den av. (Om foreldrene dine har blokkert deg med vilje er dette kanskje ikke så lurt.) alt er av på foreldrekontroll innstillingene det går jo på den første brukeren min da. Lenke til kommentar
42 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Det sier seg selv Kontoen din kommer ikke online fordi du har en slags foreldrekontroll over brukeren din. Gå inn i innstillinger, og prøv å finne innstillingen for dette, og se om du eventuelt kan slå den av. (Om foreldrene dine har blokkert deg med vilje er dette kanskje ikke så lurt.) alt er av på foreldrekontroll innstillingene det går jo på den første brukeren min da. Om du er under en viss alder (Jeg vet ikke hvor grensen går, eller om det er en grense) og registrerte kontoen din med denne datoen, tror jeg det kan være grunnen. Sjekk hvor gammel du er på kontoen, og om det er noen restriksjoner for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå