1BlueAnd1White Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg har lagt ut pc-en min på finn.no og nå er det en fyr et annet sted i norge som skal kjøpe den.Han bor så langt unna at jeg må sende den dit på en eller annen måte. Hvordan pakker jeg den inn? hvor forsiktige er posten? eller må jeg betale noe "vær forsiktig"-gebyr? Det er en stasjonær gaming-pc sånn at det er klart Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Har du ikke original-eska må du pakke den så godt du overhodet er mann for. Legg et extra lag med tykk papp ytterst og surr det hele godt inn med gaffa-teip Har du stor kjøler, demonterer du denne, og passer på at al annet er godt festa inni maskinen. Sende med posten koster vell 160-170,- Jeg har gjort dette flere ganger, og det har gått fint. Pakka er vell forsikra opp til 10k mener jeg. Lykke til Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Du har gjort det før ja Da vet jeg i hvertfall at det år Da får jeg vell bare pøse på med bobleplast, papp og gaffa-teip da Takk for svar Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Kan også være en god ide i skru ut skjermkortet og pakke det i antistatisk pose for så å pakke den inn i bobleplast og legge det på en trygg plass inni kabinettet der det ikke beveger seg. Er veldig lett å brekke av PCI sporene med den behandlingen posten gir pakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå