TeSp Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 En kammerat av meg trenger litt hjelp her. Han har kjøpt ny prosessor og ny ram og hk. Så skjermkortet er litt eldre. Men iallfal han har fått alt til å fungere bortsett fra skjermkortet. Pcen viser kun 8 farger eller noe slikt. Jeg vet ikke hva som kan være feil med dette? Han får rett og slett ikke agp porten til å fungere ordentlig. Hva er det som kan være feil? Takker for alle svar! dette haster lan til helgen! Lenke til kommentar
8-) Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har han lagt inn driverene til skjerm kortet? :wink: Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Det er også en stor fordel og sette AGP porten som standard skjermkort port i BIOS, uten dette vil ikke skjermkortet kunne vise mer enn 8 farger.. Sannsynligvis er instillingene i BIOS satt til å bruke PCI nå. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Joak jeg skal si det til han. Men jeg tror han har lagt in skjermkort driere. Hahaha.... Han er ikke helt dum heller.. Men jeg tenkte på å kan det være noe galt med spenningen i agp porten? Sette den opp eller ned? Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 jeg har oxo hatt dette kortet (4500) =p , husk at dette kortet ikke støtter høyere enn 2x agp , hvor har dere lasta ned driverene fra / versjon ? Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Ja, men man kan vel velge dette kan man ikke? det er vel agp 2/4/8 agp man kan velge.. Det var drivere som fulgte med kortet som vi bruker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå