sjokolademousse Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er 17 år og skal til Danmark. Har jeg lov å frakte alkohol i flybagasjen på hjemveien? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Du har vel ikke lov til å ta med alkohol inn til Norge om du er under 18? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Stemmer at du ikke har noen kvote, men liker du å leve litt på kanten, så kan du ta det likevel og satse på at du ikke blir stoppet i tollen når du forlater flyplassen på veien hjem. Var nylig i Italia med skolen, og var mange som hadde med seg alkohol hjem selv om de ikke hadde kvote. Ingen fikk noe problemer. Endret 21. mars 2012 av N1ko Lenke til kommentar
Croome Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Kan bli rimelig dyr alkohol som du ikke en gang får da... just sayin Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Kan bli rimelig dyr alkohol som du ikke en gang får da... just sayin Selvfølgelig, men sjansen for å bli stoppet i det man går ut fra flyplassen er ekstremt liten med mindre man ser ut som en knarker. Så vidt jeg vet er det også det eneste tidspunktet man vil kunne bli tatt. All bagasje scannes vel, men de ser da neppe på hvor gamle de som eier bagasjen er, så om man holder seg innenfor maksimumskvoten så får man neppe problemer. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Takk for svar. Får se hvor dristig jeg er... Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er en flaske sprit såååå mye billigere enn at det er verdt risken ? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 På Kastrup får du 1L 40% Absolut Vodka for 125,-, så ja, jeg vil si det er verdt det. Also, har aldri blitt stoppa. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 På Kastrup får du 1L 40% Absolut Vodka for 125,-, så ja, jeg vil si det er verdt det. Also, har aldri blitt stoppa. Vodka er ikke verdt noen som helst risk. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå