Gangland Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Med neste generasjons laser. Qpad med ny lasermus Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har selv 5k og elsker den =) har ikke i nærheten av makset DPI da! Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hvor går maksgrensen for når mennesker ikke lenger merker forskjell på antall DPI? Lenke til kommentar
Borgemeister Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Tror jaggu dette blir min neste mus når den kommer! Er dødslei mx518 og deathadder Lenke til kommentar
gulars2001 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Pestilence: det er jo et innteresant spørsmål da du har muskel hukommelse etc som vil slå inn. og med trening så blir en bemerkelsesverdig pressis med hendene. og ikke minst psykologien i det hele. Så kan en jo vurdere dette oppimot oppløsning på skjerm etc. som også vil påvirke muskelminnet og måten du lærer. Personlig mener jeg vi nokk har pasert det nivået hvor det nokk mest ligger igjen på de psykologiske aspektene. ---- Edit fikk en kasert setning nedi her jeg. Endret 21. mars 2012 av gulars2001 Lenke til kommentar
Xito Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Altså, DPI er jo hvor sensitiv musen er, og det beste er å stille sensitiviteten på musen så høyt som mulig, deretter stiller du sensitiviteten i Windows eller lignende slik at det passer deg. Når jeg f.eks spiller Battlefield 3, bruker jeg DPI på 3800 når jeg bruker hagle, rifle eller lignende mens hvis jeg skal bruke sniper så stiller jeg ned DPI til enten 800 eller 200. Da kan jeg lett treffe på lengre hold en om jeg hadde hatt maks hele tiden. Lenke til kommentar
harrydany Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg har og 5K selv og er meget fornøyd med den. så jeg komme sikkert til og kjøpe den der og Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Ser ut til at det blir en stiv pris; http://www.maxfps.no/product_view.aspx?productid=4948 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812734 Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Høres bra ut men opplever i praksis at om man makser ut slike datamauser på DPI kan man ende med og få en liten spasme i hånda og ende opp i universe! Men det finnes jo selvsagt mennesker som også kan håndtere sånne små "detaljerte" bevegelser! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hei kjære direkte oversettende skribent. Man "lader" ikke en mus med ny teknologi. Loaded!=ladet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Man kan fint si at noe er ladet med ny teknologi. "Den nye telefonen fra Sony er ladet med det nyeste innenfor touchteknologi." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå