znora Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 skrev nettopp et program program som skulle vise noen buttons og txtfields. koden var i mine øyne riktig man da jeg hadde compila fila så funka det rett og slett ikke!! er det noen som er litt bedre i java enn meg som kan si ha som er galt? www.home.no/znora/java Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Når du instansierer et objekt av klassen din(textField), bruker du feil klasse. Bytt ut TextField TextFieldApp = new TextField(); med textField TextFieldApp = new textField(); Du må også sette størrelsen til vinduet med setSize(x,y); Lenke til kommentar
zulo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Prøv også å bruk store bokstaver i begynnelsen av filnavn f.eks JavaFil.java ikke javaFil.java Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 godt gjort å klare å skrive replace på tre forskjellige måter i koden din Som det ble sagt, så bør du starte filnavn/klassenavn med store bokstaver, og prøve å unngå noe som er så likt som noe som allerede eksisterer. (textField / TextField) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå