The Finger Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) 'Ettermiddag! Som særemne har vi fått i oppgave å analysere og vurdere fire-fem egenvalgte tekster, ut fra et overordnet tema, som i mitt tilfelle er oppbrudd og ansvar. Det jeg lurer på, er hva jeg skal fokusere på når det står i et av punktene at: Prøv å trekke linjer mellom de forskjellige tekstene. Likheter/forskjeller. Jeg har 2 romaner (Beatles av Lars S. Christensen og Doppler av Erlend Loe), en selvbiografi (mitt liv som Ola Noman av Noman Mubashir) og en tegneserie (ZIts). Takk på forhånd Endret 21. mars 2012 av The Finger Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Da skal du fokusere på likheter og forskjeller ville jeg tro siden det er det du skal trekke linjer imellom. Hvordan har du formulert problemstillingen du jobber ut i fra? Lenke til kommentar
The Finger Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 Oppgaven skal løses uten formulert problemstilling. Uansett er jeg ferdig med det, fant det ut. Takk for hjelpen allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå