Mgut Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 hei, nå lurer på hav min pc er verdt i dag nå som den begynner å nå to år gammel, untatt cpu og skjermkort kabinett: haf 932 m/ vindu cpu: AMD phenom II x6 1075t Hovedkort: asus m4n98td evo kjøling: coolit eco-240 Harddisker: corsair ssd f120 + 2x1tb wd green psu: chieftec super series 750w 3 sicklefloe vifter fra cooler master arctic cooling acclere extreme plus II til skjermkort Skjermkort: gainward GTX 580 ''good' 4 lys katoder blå Creative SB X-FI Titanium lydkort Blir kanskje å selge denne siden jeg ikke spiller så mye mer som jeg gjorde for 1 år siden, men vet at jeg skal legge dette på bruktmarkede Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 såpass, ikke så ille pris da, vet at prisene på pc-deler synker fort og når en bare åpner pakken man får Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hadde ikke solgt den for mindre enn 7k, du kunne sikkert fått 10k mtp. at du har et skjermkort til en tuselapp, 2TB lagring (harddisker er dyrt for tiden), vifter/katoder og du har helt sikkert installert windows på den. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 ja ekte windows glømte jeg å si og skjermkortet koster som nytt 3800,- på komplett, men mitt er brukt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 2TB lagring (harddisker er dyrt for tiden) Får 2tb til under tusenlappen nå, kan ikke trekke så mye opp. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 ja ekte windows glømte jeg å si og skjermkortet koster som nytt 3800,- på komplett, men mitt er brukt da Vet ikke hvorfor jeg skrev skjermkort til en tusenlapp, mente selvfølgelig lydkort. Nå som GTX680 er sluppet, så blir det vel enda vanskeligere å selge riggen... 2TB lagring (harddisker er dyrt for tiden) Får 2tb til under tusenlappen nå, kan ikke trekke så mye opp. Jada, men med 2tb lagring, lydkort osv. så adder hundrelappene seg fort opp.. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 så hva er denne verdt til dags dato da? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 ta nyprisen for riggen slik prisene på komponentene er nå og så deler du den prisen på to så har du en god pekepinn på hvor mye delene er verdt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå