donald.reader.duck Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hei Jeg holder på å lage en minecraft server. Jag har lastet ned minecraft servers på minecraft.net. Jeg åpnet den og ventet til den var ferdig lastet, og fant ip adressen på cmd ved å skrive ipconfig. Da funker servern for meg og på mitt nettverk, men ikke for andre. Hva har jeg gjort feil, eller ikke gjort? donald.reader.duck Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Du får prøve å åpne portene til routeren din, slik at andre kan koble seg til deg. Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Du får prøve å åpne portene til routeren din, slik at andre kan koble seg til deg. Du får prøve å åpne portene til routeren din, slik at andre kan koble seg til deg. korleis? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Kommer vel an på hvilken router/internett leverendør du har. Andre kan sikkert være til bedre hjelp enn meg på det området, du kan prøve å google deg fram til svaret. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Du får prøve å åpne portene til routeren din, slik at andre kan koble seg til deg. korleis? http://portforward.com/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Du kan også sjekke ut denne linken. Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Du får prøve å åpne portene til routeren din, slik at andre kan koble seg til deg. korleis? http://portforward.com/ Du får prøve å åpne portene til routeren din, slik at andre kan koble seg til deg. korleis? http://portforward.com/ Hva skal jeg gjøre der for å åpne routeren min? Endret 22. mars 2012 av donald.reader.duck Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Det står der hvis du leser, men sidene der er litt uoversiktlige kanskje... På første siden fuller du nedover og velger hviken ruter du har. På neste side klikker du på Click here to skip this advertisement.. øverst til høyre. På siden du får opp da, ruller du ned og klikker på Minecraft Server. Siden nå nå får viser steg for steg hva du må gjøre for å åpne akkurat din ruter. Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Det står der hvis du leser, men sidene der er litt uoversiktlige kanskje... På første siden fuller du nedover og velger hviken ruter du har. På neste side klikker du på Click here to skip this advertisement.. øverst til høyre. På siden du får opp da, ruller du ned og klikker på Minecraft Server. Siden nå nå får viser steg for steg hva du må gjøre for å åpne akkurat din ruter. Det står der hvis du leser, men sidene der er litt uoversiktlige kanskje... På første siden fuller du nedover og velger hviken ruter du har. På neste side klikker du på Click here to skip this advertisement.. øverst til høyre. På siden du får opp da, ruller du ned og klikker på Minecraft Server. Siden nå nå får viser steg for steg hva du må gjøre for å åpne akkurat din ruter. Hvordan vet jeg hvem som er min router? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvordan vet jeg hvem som er min router? Du snur routeren og leser på lappen under eller bak. Der står det merke og modell. Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Hvordan vet jeg hvem som er min router? Du snur routeren og leser på lappen under eller bak. Der står det merke og modell. Hvordan vet jeg hvem som er min router? Du snur routeren og leser på lappen under eller bak. Der står det merke og modell. hva er en router? er det datan? hva skal det stå på lappen? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Les og lær: http://www.hardware.no/artikler/nettverk-for-nolduser-del-1/107712 Eller spør mor og/eller far, eller den som har satt opp nettverk/internett hos deg. Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Nå kommer jeg meg ikke inn på serveren min, det står outdate server! hva kan jeg gjøre med det? jeg har oppe minecraft srevers, så det skulle ikke vært ett problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå