Terje Solfugl Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Grågås Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Imponerende teknisk kvalitet. Lurer på hvor stor avstand du hadde (eventuelt hvor mye bildet er beskjært). Lenke til kommentar
se# Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Beklager at jeg ikke har så mye kommentar til dette bildet, men har fulgt med på dine bilder en stund. Ser du bruker A77 og Sony 70-400 som er en sjelden, men interessant kombinasjon. Synes også du har fått bedre skarphet og detaljer på de siste bildene enn på en del av de tidligere, men mulig det er tilfeldig. Kunne du si noe om hvordan du er fornøyd med kamera og linse. Fokushastighet, treffer fokusen bra, har du brukt fokusjustering og er du fornøyd med stabilisatoren? Eventuelt andre kommentarer. @eriknor: A77 har 6000x4000 punkter i full oppløsning, det budre si litt om beskjæringen av dette. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Litt mørkt på øyet? Litt morsomt for har ett nesten helt likt bilde,og skal ikke forundre meg om det var samme Grågåsa;);)og det da også fra Østensjøvann;) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Beklager at jeg ikke har så mye kommentar til dette bildet, men har fulgt med på dine bilder en stund. Ser du bruker A77 og Sony 70-400 som er en sjelden, men interessant kombinasjon. Synes også du har fått bedre skarphet og detaljer på de siste bildene enn på en del av de tidligere, men mulig det er tilfeldig.Kunne du si noe om hvordan du er fornøyd med kamera og linse. Fokushastighet, treffer fokusen bra, har du brukt fokusjustering og er du fornøyd med stabilisatoren? Eventuelt andre kommentarer.@eriknor: A77 har 6000x4000 punkter i full oppløsning, det budre si litt om beskjæringen av dette. Jeg tenkte ikke å se på oppløsningen på bildet. Antar det er beskjært og ikke "resized" . Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 eriknor..jeg var ca. 3 meter fra gåsa..bildet er beskjært fra 12,9 MB til 4,9 . Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Jan Erik..det er mørkt på øyet mrn valgte det bevisst denne gangen . Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 se# ...kamera og objektiv (SAL70400 G) fungerer perfekt sammen..autofokusen er lynrask og har foreløpig rent ut imponert meg..hatt kamerat i en måned og er superfornøyd . Lenke til kommentar
se# Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 se# ...kamera og objektiv (SAL70400 G) fungerer perfekt sammen..autofokusen er lynrask og har foreløpig rent ut imponert meg..hatt kamerat i en måned og er superfornøyd . Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg