Gå til innhold

BK: Grågås

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager at jeg ikke har så mye kommentar til dette bildet, men har fulgt med på dine bilder en stund. Ser du bruker A77 og Sony 70-400 som er en sjelden, men interessant kombinasjon. Synes også du har fått bedre skarphet og detaljer på de siste bildene enn på en del av de tidligere, men mulig det er tilfeldig.

Kunne du si noe om hvordan du er fornøyd med kamera og linse. Fokushastighet, treffer fokusen bra, har du brukt fokusjustering og er du fornøyd med stabilisatoren? Eventuelt andre kommentarer.

@eriknor: A77 har 6000x4000 punkter i full oppløsning, det budre si litt om beskjæringen av dette.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke har så mye kommentar til dette bildet, men har fulgt med på dine bilder en stund. Ser du bruker A77 og Sony 70-400 som er en sjelden, men interessant kombinasjon. Synes også du har fått bedre skarphet og detaljer på de siste bildene enn på en del av de tidligere, men mulig det er tilfeldig.Kunne du si noe om hvordan du er fornøyd med kamera og linse. Fokushastighet, treffer fokusen bra, har du brukt fokusjustering og er du fornøyd med stabilisatoren? Eventuelt andre kommentarer.@eriknor: A77 har 6000x4000 punkter i full oppløsning, det budre si litt om beskjæringen av dette.

Jeg tenkte ikke å se på oppløsningen på bildet. Antar det er beskjært og ikke "resized" :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...