xjenix Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hei folkens! Jeg er ny i dette forumet så jeg er ikke helt sikker på om jeg har valgt riktig kategori, men det får vel bare gå. Jeg har laget et RAT-virus (Remote Access Tool) som skal brukes til ''vennlige'' formål og ikke noe ondsinnet. Det jeg lurer på da er; hvis jeg sender viruset til en annen pc som tilhører meg selv, er det mulig å fjerne det uten å måtte gjenopprette til fabrikkinnstillinger? Viruset er ikke kryptert så antivirusprogrammer kan vel oppdage det. Setter pris på svar! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hei, Ja det er fult mulig da jeg regner med du ikke har noen av de som faktisk koster flesk så den legger seg mest sannsynlig bare som en oppstartsnøkkel i registry. Men om du ikke veit dette så kan det stilles et spørsmålstegn til om du faktisk burde leke med slikt ~Submit Endret 21. mars 2012 av Submit 1 Lenke til kommentar
xjenix Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Hei, Ja det er fult mulig da jeg regner med du ikke har noen av de som faktisk koster flesk så den legger seg mest sannsynlig bare som en oppstartsnøkkel i registry. Men om du ikke veit dette så kan det stilles et spørsmålstegn til om du faktisk burde leke med slikt ~Submit Programmet jeg bruker heter DarkComet og er gratis ''nybegynner RAT''. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hei igjen, Det skal bare ligge en oppstartsnøkkel til programmet i registry. Hvis den blir fjernet skal ikke det være i stand til å starte igjen. ~ Submit Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hei folkens! Jeg er ny i dette forumet så jeg er ikke helt sikker på om jeg har valgt riktig kategori, men det får vel bare gå. Jeg har laget et RAT-virus (Remote Access Tool) som skal brukes til ''vennlige'' formål og ikke noe ondsinnet. Det jeg lurer på da er; hvis jeg sender viruset til en annen pc som tilhører meg selv, er det mulig å fjerne det uten å måtte gjenopprette til fabrikkinnstillinger? Viruset er ikke kryptert så antivirusprogrammer kan vel oppdage det. Setter pris på svar! Lol. Her har vi en typisk scriptkiddie som prøver å leke hacker. 1. Hvordan vil du "sende" den til en annen PC? 2. Hvis det er "din" pc, hvorfor deaktiverer du ikke bare AV-programer?! 3. Om rat programet kan fjernes avhenger fullt og helt av infeksjonsgraden, altså hvordan den er blitt programert og oppfører seg Lenke til kommentar
xjenix Skrevet 24. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2012 Hei folkens! Jeg er ny i dette forumet så jeg er ikke helt sikker på om jeg har valgt riktig kategori, men det får vel bare gå. Jeg har laget et RAT-virus (Remote Access Tool) som skal brukes til ''vennlige'' formål og ikke noe ondsinnet. Det jeg lurer på da er; hvis jeg sender viruset til en annen pc som tilhører meg selv, er det mulig å fjerne det uten å måtte gjenopprette til fabrikkinnstillinger? Viruset er ikke kryptert så antivirusprogrammer kan vel oppdage det. Setter pris på svar! Lol. Her har vi en typisk scriptkiddie som prøver å leke hacker. 1. Hvordan vil du "sende" den til en annen PC? 2. Hvis det er "din" pc, hvorfor deaktiverer du ikke bare AV-programer?! 3. Om rat programet kan fjernes avhenger fullt og helt av infeksjonsgraden, altså hvordan den er blitt programert og oppfører seg Leker ikke hacker, driver bare med det fordi jeg ikke har noe fritid Sendes med epost eller noe sånt tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå