Nacalai Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Heisann, jeg lurer på om det er mulig å overføre penger fra Paypal til et Electron kort eller et spendon kort? Tjener litt penger på nettet som blir overført til paypal, men vil gjerne ha det i kontant. Takk Lenke til kommentar
.Kim Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Du skal kunne sende penger fra paypal til kontonummeret ditt, minste summen du kan sende over til kontoen trur jeg var rundt 50 kroner. Så hvis du har nettbank kan du sende det til den kontoen, så for å ta ut pengene kontant. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Hm har jo 2 kontoer, sparekonto og brukskonto. Er 15 år, har jeg nettbank da? Lenke til kommentar
.Kim Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Ja, du må få foresatte til å spørre om å bli tillsendt brikke i posten, hvis du har mistet arket / ikke husker din personelige kode så må du kontakte banken da og, for så å få en brev sammen med brikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå