LitagoLord Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Når du kjøper et kles produkt et lignende hva betyr mest for deg? Merke? Design? Passform? Hvilke merker liker du og hvorfor? Hvor pleier du og handle tøy og lignende? Takk for innspill! Endret 21. mars 2012 av LitagoLord Lenke til kommentar
42 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg tror design + det at plagget faktisk lar seg brukes er det viktigste for meg. Å ha merkeklær liker jeg, siden jeg føler at jeg får kvalitet så lenge merket er der, selv om jeg vet at dette ikke alltid er sant. Handler på Jack & Jones, den typen butikker. Ikke de billigste, men heller ikke de dyreste, mener jeg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Jeg legger vekt på merker når det gjelder finklær. Dresser, sko, slips osv. Det gjelder forøvrig joggesko også, men der er det fordi jeg har god erfaring med at billige sko er dårlig for føttene mine. Tviler sterkt på at jeg får noen slik fordel av en dressjakke Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 På jakker, sko og bukser liker jeg å ha merker men på f.eks t-skjorter gir jeg faen i om det står DC på eller dressmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå