fiberkanin Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Skal sette opp en appltv jeg kjøpte i statene hjemme, og satte itunes til "american store" og trykka på "redeem" knappen for å starte registreingen av en amerikansk itunes konto med itunes-gavekort... (Brukte denne guiden forresten, er den utdatert? ipod1 - Slik oppretter du en amerikansk iTunes-konto) Gavekortene kjøpte jeg på samme butikk sammen med apple-tv'n. Får opp denne meldingen "The code you entered is not recognized as a valid code" Begge kodene mine faila, så jeg begynner å lure på om apple har begynt å sperre for å redeeme gavekort utenfor usa? må jeg begynne med vpn ellerno' og bytte til amerikansk ip før det funker? Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Du må nok ha en amerikansk IP da Itunes ser hvor maskinen er. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Kan jo bruke en proxy for det, en som er i USA. Hvordan du gjør det vet ikke jeg, du får Google deg til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå