Gå til innhold

Kamptråd - Arsenal vs Everton

Hvordan ender kampen?  

8 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Arsenal vinner.
    • Everton vinner.
      0
    • Uavgjort.

Anbefalte innlegg

post-259581-0-80391100-1332323975_thumb.jpg

21.03.2012

Arsenel - Everton

Premier League 29. runde

21:00 @ Goodison Park.

Dommer: Lee Mason

Arsenal (4-5-1):

Wojciech Szczesny, Bacary Sagna, Laurent Koscielny, Thomas Vermaelen, Kieran Gibbs, Theo Walcott, Alexandre Song, Aaron Ramsey, Mikel Arteta, Tomáš Rosický, Robin van Persie

Everton (4-4-2)

Tim Howard, Phil Neville, Johnny Heitinga, Sylvain Distin, Leighton Baines, Seamus Coleman, Marouane Fellaini, Leon Osman, Royston Drenthe, Tim Cahill, Nikica Jelavic

Tips: 2-0 til Arsenal.

Van Persie x2

Endret av I am Gunner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis noen starter fremover Ramsey er det Rosicky. Ox og Ramsey spiller ikke i samme posisjon.

Uansett, tror dette blir en tøff kamp. Everton har vært solide på hjemmebane i det siste, blant annet slått Chelsea og City på Goodison. Vi har dog ganske god statistikk mot Everton og så lenge vi scorer mer enn 1 mål tror jeg vi vinner.

Er greit fornøyd med uavgjort i kveld. Tipper 1-1 Cahill og RvP.

Lenke til kommentar

Hvis noen starter fremover Ramsey er det Rosicky. Ox og Ramsey spiller ikke i samme posisjon.

Er klar over det. Siktet til trådstarters innlegg der både Rosicky og Ramsey var med.

Everton spilte en hard kamp mot Sunderland på Lørdag, mens vi har hvilt siden mandag forrige uke. Blir det en jevn kamp har vi mye større sjanse for å snappe alle tre poengene mot slutten av kampen. Håper bare laget beholder den gode formen til tross for lang pause.

Lenke til kommentar

Seriøst? Ramsey med Rosicky på kanten? Jeez. Rosicky har spilt bra nettopp fordi han har spilt i midten. Ser ikke særlig frem til å se hans gamle jeg.

Når jeg tenker meg om så var det vel slik vi stilte mot Milan borte?

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Meget rart at Ramsey starter i midten og Rosicky på kant, da Rosicky er milevis bedre i midten og Ramsey ikke har vist glitrende form i det siste. Håper Ox kommer tidlig innpå.

Håpløst rett og slett. Ramsey som den offensive i trioen på midten er ikke akkurat optimalt og det samme med Rosicky på kant. Klarer ikke å se hva Ramsey har gjort for å fortjene en plass over f.eks. Benayoun. Benayoun på venstre og Rosicky sentralt hadde vært et langt bedre valg mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...