-kga- Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har hørt at folk som har dyseleksi kan søke om og slippe nynorsk, er det sant? Gjelder det v.g.s. hviss det er sant? Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Spør rådgiveren på skolen din, han/hun vet slike ting! Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har hørt at folk som har dyseleksi kan søke om og slippe nynorsk, er det sant? Gjelder det v.g.s. hviss det er sant? Trur det! Det er ca 4 i klassen ( 9. klasse i ungdomsskulen ) min som slipp Nynorsk ( Dei har dyseleksi ) ! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 en i klassa mi slapp å ha engelsk og nynorsk.. han hadde selvsagt dyseleksi Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 så om du har dysleksi skal du ikkje lere norsk? du lere jo masse i norsktimene! ibsen osv.... Er det ikkje ein fordel å prøve¨å gjøre noe med dysleksien? (no veit jo ikkje eg om da e umuli, men) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Det er bare nynorsk timanne jeg vil slippe. vanlig norsk er vel litt værre og slippe. Jeg får da 2 i nynorsk, og dette året vil jeg slite med og få det sikkert. derfor lurer jeg på om det går ann og slippe når man har dyseleksi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå