Håkonm Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Endelig! Blizzard Ent. har sendt ut Warcraft 3 beta cd'er. Nå fremover kommer det nok til å sprette opp flere dusin Warcraft 3 beta sider på nettet, med drøssevis av in game shots etc. Det er bare å glede seg! En av beta testerne til W3 har allerede lagd en side, her finner du alt fra bilder av Beta cd'ene :smile: til screenshots. http://members.cox.net/patr/ (Start nederst) :smile: Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Holy *biiip*! Jeg spilte en del Warcraft 2, så når jeg så bilder av det første gamet hans (der han starter med et hovedhus, fire byggemenn og en gullmine) fikk jeg frysninger på ryggen! Jeg gleder meg så FEDT! Jeg tror War 3 blir noe som Starcraft. Bare med 3d-grafikk. Føtterakkern! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 23:31, DuTTZi skrev:Jeg tror War 3 blir noe som Starcraft. Bare med 3d-grafikk. Føtterakkern! er det positivt eller negativt? Håper WC3 får tilbake noe av atmosfæren og stemmninga som var i WC1 og som til dels mangla i WC2. Et bra spill blir det uansett. Blizard lager aldri skvip :smile: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Vel.. er jo ikke de samme folka bak enhver release. Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Ja Blizzard lager kvalitet spill. Det gjør de alltid. Men jeg håper ikke det blir for likt Starcraft, jeg digger ikke det spillet så sykt. Warcraft er annerledes og bedre enkelt og greit. Lenke til kommentar
Elys Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: Blizard lager aldri skvip :smile: de klarte jo å spy ut Diablo2 som var en gedigen skuffelse Lenke til kommentar
Håkonm Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Enig med deg Anders L. Det var liksom noe som mangla i Warcraft 2, men som var tilstede i Warcraft 1. Og JA!, det er positivt at Warcraft 3 har 3D-grafikk. Det kommer til å bli så nydelig å se på, med alle de spellsene og med 4 raser. Fy søren. Så hvis man har noen som helst slags interesse av RTS- og RPG spill kommer man til å digge Warcraft 3. Det er jeg sikker på! :smile: Noen flere Warcraft 3 beta adresser: http://www.shacknews.com/screens.x/war3bet.../Warcraft3+BETA http://gamespot.com/gamespot/filters/produ...,256222,00.html Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Er det noen som har flere linker til sider med screenshots fra beta versjonen? [ Denne Melding var redigert av: Pretender på 2002-02-10 20:56 ] Lenke til kommentar
Håkonm Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Jepp, du kan gå inn på http://www.warcraftiii.net/ Til høyre på siden ser du masse beta greier! :smile: Skulle gjerne ha vært beta tester selv! Hehe, leste om noen som prøvde å selge Warcraft 3 beta cd'ene på ebay.com! Sjekk det, og få deg en god latter. Notat: Det er ikke så vanskelig å lage linker med bruk av BB-koden. Din link var såpass lang at det bød på problemer for layouten her. [ Denne Melding var redigert av: Håkonm på 2002-02-10 21:33 ] [ Denne Melding var redigert av: Håkonm på 2002-02-10 21:34 ] [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-02-11 01:11 ] Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 kult da med lost temple til wc3 :smile: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Looks SWEET! Bortsett fra ÈN ting: Når skal Blizzard fjerne det %"#% digre kontrollpanelet sitt? Den tar jo opp nesten 1/3 av skjermen! I wanna see the action, not hide from it =) Lenke til kommentar
Håkonm Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Beklager, skal ikke skje igjen! :smile: Men du må huske på det Mulch at inne i interfacet er d jo inventory og alt mulige greier også. Så derfor tar det ganske stor plass på skjermen. I forhold til f.eks. AOE2 og Empire Earth er jo interfacet stort. Det er jo mulig å sette skjerm oppløsningen helt opp til 1600x1200 da! Så det blir nok flott å se på. Alle jeg har sett som er beta testere har sagt at det var nydelig å se på. Men vi får se når det kommer ut! :smile: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Poeng der. Jeg sier ikke at det er stygt, det er bare, så stort, synes jeg. Hmm inventory også? Hva med en mulighet for alternativ konsoll, eller en mulighet for å ta den vekk når den ikke blir brukt? Eller minikonsoll med mest brukte funskjoner etc. på tide vi får lage våre egne konsoll, hehe, jeg krever mye nå? Lenke til kommentar
Håkonm Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Yahoo. Warcraft 3 Previews! Så til alle Warcraft 3 interesserte, sjekk disse sidene: Actiontrip Gamespot Firigsquad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 jeg har betaen, er ikke fullt så bra, greit nok liksom. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Får man stemningen som var i WC1 har vi en vinner, særlig når om den blir kombinert med dagens grafikk og detaljrikdom. La oss håpe Blizzard legger all sin ære i WC3, da gleder jeg meg stort. :smile: -P- Lenke til kommentar
Striker Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Det er vist gitt ut en singpleplayer patch uten AI men alikvell slik at man kan teste sin beta kopi dersom noen av dere har noe slikt ulovlige greier.. Striker Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Håper bare kameraføringen er grei og håndterlig. Mange slike 3D-strategispill har nemlig drete på draget med akkurat det. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 det fine med blizzard er at de ikke haster av gårde for og utgi spillet f.eks. før julesalget og slikt. spillet lanseres når de mener det er klart for og lanseres - og slikt lukter det kvalitet av laaang vei. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 19. februar 2002 Del Skrevet 19. februar 2002 Sitter og spiller betan nå! Mange nye ting som kan gjøre det veldig morsomt og spille. Undead rasen minner meg litt om protoss i starcraft. Bygningene bygger seg selv. Dark elves har også fått en morsom liten vri. Mange av bygningene deres er busker som kan vandre rundt og mose fienden! Ser tøft ut når "town centre" mitt med 2k helse snegler seg fremover for å mose motstandern. Dette spillet MÅ jeg kjøpe når det kommer ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå