RAK-foto Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 ... musikerpause Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Hei alle dere over 513 der ute Da forventer og håper jeg på mange kritikker !! RAK-foto Endret 21. mars 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 *ler godt* - ja, jeg tar utfordringen Synes det er et godt og enkelt komponert bilde - flott med den røde kontrasten av teppet og kvadratisk beskjæring fungerer godt etter mine øyne. Musikerpause er en god tittel. Jeg pleier ofte å la tankene løpe lengre og det første som da treffer meg er at det er noe "nekrologisk" over det hele - som om en musiker har forlatt sin post .. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 *ler godt* - ja, jeg tar utfordringen Synes det er et godt og enkelt komponert bilde - flott med den røde kontrasten av teppet og kvadratisk beskjæring fungerer godt etter mine øyne. Musikerpause er en god tittel. Jeg pleier ofte å la tankene løpe lengre og det første som da treffer meg er at det er noe "nekrologisk" over det hele - som om en musiker har forlatt sin post .. Kjempebra Takk for at du som den førstd tok denne utfordringen. Likte den roheten som er i bildet - og han som trakterer dette - han kan virkelig spille. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Se her ja...linjene hellene gir er perfect.Godt stramt utsnitt.Kanskje 1cm mer i topp? Noe må en jo pirke på;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Et stilig motiv og bra bilde, og en pause kan være nødvendig Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Se her ja...linjene hellene gir er perfect.Godt stramt utsnitt.Kanskje 1cm mer i topp? Noe må en jo pirke på ;) Et stilig motiv og bra bilde, og en pause kan være nødvendig Hei begge to Tusen takk for deres konstruktive og givende kritikker til dette bildet. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg