Gå til innhold

BK: ... musikerpause

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*ler godt* - ja, jeg tar utfordringen :) Synes det er et godt og enkelt komponert bilde - flott med den røde kontrasten av teppet og kvadratisk beskjæring fungerer godt etter mine øyne. Musikerpause er en god tittel. Jeg pleier ofte å la tankene løpe lengre og det første som da treffer meg er at det er noe "nekrologisk" over det hele - som om en musiker har forlatt sin post ..

Lenke til kommentar

*ler godt* - ja, jeg tar utfordringen :) Synes det er et godt og enkelt komponert bilde - flott med den røde kontrasten av teppet og kvadratisk beskjæring fungerer godt etter mine øyne. Musikerpause er en god tittel. Jeg pleier ofte å la tankene løpe lengre og det første som da treffer meg er at det er noe "nekrologisk" over det hele - som om en musiker har forlatt sin post ..

:eek: Kjempebra :eek:

Takk for at du som den førstd tok denne utfordringen. Likte den roheten som er i bildet - og han som trakterer dette - han kan virkelig spille.

RAK-foto :w00t:

Lenke til kommentar

Se her ja...linjene hellene gir er perfect.Godt stramt utsnitt.Kanskje 1cm mer i topp? Noe må en jo pirke på ;);)

Et stilig motiv og bra bilde, og en pause kan være nødvendig ;)

:eek:Hei begge to

Tusen takk for deres konstruktive og givende kritikker til dette bildet.

RAK-foto :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...