laserlars Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Jeg tror dere misforstår litt, han vil jo at det skal være vanskelig å laste ned appen ulovlig, ikke motsatt. Dere må se det fra et utvikler perspektiv, når man gjør et arbeid vil han ha betalt for det! Handler ikke så mye om hva _jeg_ vil - bortsett fra å få et reelt bilde av hvordan det er. Sikkert topp for brukerne, men dumt for utviklere - og der har vi vel grunnen til hvorfor ikke alle velger å tilby software'n sin der. Endret 22. mars 2012 av laserlars Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ett innlegg har blitt slettet da store deler besto av «iPhone vs » og «bruk huet»-kommentarer. Dette er en tråd for erfaringer med bytte fra en plattform til en annen. Ikke et sted dere kan få utløp for frustrasjon dere måtte føle for «det andre» operativsystemet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg