M`kululu Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 noen andre som irriterer seg over nedlastingsgrensen til telehor adsl? kom med forslag på hva vi kan gjøre med det!!! Lenke til kommentar
a_sondre Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg ville bare gått over til Tele 2. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 noen andre som irriterer seg over nedlastingsgrensen til Telenor adsl?kom med forslag på hva vi kan gjøre med det!!! Hvis det er så forferdelig irriterende kan du vel bare endre abbonnemanget ditt til et UTEN nedlastingsgrense! Så lett kan det være.... Blir jo sef dyrere, menmen.... Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Skriv en klage til post- og teletilsynet, og argumenter med at Telenor setter falske begrensninger i nettet, som hindrer fri bruk. Dette igjen kan forhindre at folk tar i bruk nettets potensiale, og vil hemme videre kreativ vekst (fra brukernes side (hvorfor bruke nettet når man kun kan laste ned 1 gb)) og konkurransemuligheter, da ingen seriøs aktør vil gidde å bygge ut på steder hvor det er kun sløve telenor-abonnenter (hvorfor skal late folk som ikke bruker nettet være interessert i å skifte aktør). For øvrig ville jeg foreslått en modell hvor staten har et overordnet ansvar for å få igang fiberplanting over hele landet, og så latt aktører konkurrere om å levere tjenester over disse. Dagens modell med TeleH0rf44nsdr1ttmonopol, er INGEN tjent med, ikke en gang Telenor selv. For øvrig driter jeg i alt dette, for jeg har NextGenTel selv, med 850/384 k/bit for 400,- i måneden, og vurderer å oppgradere 135/512 til + 150,-. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 nei, vanskeligere er det ikke.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 ehhh,hva har dette med data/overklokking og gjøre??Dette skal postes i Internett og nettverk kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå