jeanette roger Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 3 x <3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Flott stemning du formidler her.Nesten så en venter å finne Jack the Ripper i buskene;) Da du har så mørk bakgrunn,ville jeg lagt på en liten canvas(ramme) rundt bildet,da det fort går i ett i bunnen av bildet;) 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Nydelig stemning, vakre fargetoner Jeg liker godt når slike mørke bilder "vokser" ut av bakgrunnen og savner ingen ramme her - velger faktisk å se det mot sort bakgrunn Smak og behag Siden du vil ha kritikk, så kan jeg jo pirke litt - det er et par rødbrune blader som stikker seg litt ut fra de mørke stammene og de ville jeg ha klona bort, evnt. gjort gråere. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Nydelig stemning, vakre fargetoner Jeg liker godt når slike mørke bilder "vokser" ut av bakgrunnen og savner ingen ramme her - velger faktisk å se det mot sort bakgrunn Smak og behag :)Siden du vil ha kritikk, så kan jeg jo pirke litt - det er et par rødbrune blader som stikker seg litt ut fra de mørke stammene og de ville jeg ha klona bort, evnt. gjort gråere. tusen takk Astrid for så fin tilbakemelding,jeg ser det du pirker på og er enig m deg der...overså det,men det er så en lærere..så tusen takk,ønsker deg en riktig fin dag,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Flott stemning du formidler her.Nesten så en venter å finne Jack the Ripper i buskene;) Da du har så mørk bakgrunn,ville jeg lagt på en liten canvas(ramme) rundt bildet,da det fort går i ett i bunnen av bildet;) tusen takk jan erik,ja det var noe sånt jeg prøvet på her litt jack the ripper følsen...derfor valgte mørk bakrunn som det på en måte synker el stikker ut i fra... men kunne kanskje vert fint m en tynn tynn ramme oxo jeg skal prøve... ha en suuperduper dag...smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg