Gå til innhold

BK: 3 x <3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig stemning, vakre fargetoner :)

Jeg liker godt når slike mørke bilder "vokser" ut av bakgrunnen og savner ingen ramme her - velger faktisk å se det mot sort bakgrunn ;) Smak og behag :)

Siden du vil ha kritikk, så kan jeg jo pirke litt - det er et par rødbrune blader som stikker seg litt ut fra de mørke stammene og de ville jeg ha klona bort, evnt. gjort gråere. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nydelig stemning, vakre fargetoner :) Jeg liker godt når slike mørke bilder "vokser" ut av bakgrunnen og savner ingen ramme her - velger faktisk å se det mot sort bakgrunn ;) Smak og behag :)Siden du vil ha kritikk, så kan jeg jo pirke litt - det er et par rødbrune blader som stikker seg litt ut fra de mørke stammene og de ville jeg ha klona bort, evnt. gjort gråere. ;)

tusen takk Astrid for så fin tilbakemelding,jeg ser det du pirker på og er enig m deg der...overså det,men det er så en lærere..så tusen takk,ønsker deg en riktig fin dag,smil

Lenke til kommentar

Flott stemning du formidler her.Nesten så en venter å finne Jack the Ripper i buskene;) Da du har så mørk bakgrunn,ville jeg lagt på en liten canvas(ramme) rundt bildet,da det fort går i ett i bunnen av bildet;)

tusen takk jan erik,ja det var noe sånt jeg prøvet på her litt jack the ripper følsen...derfor valgte mørk bakrunn som det på en måte synker el stikker ut i fra... men kunne kanskje vert fint m en tynn tynn ramme oxo jeg skal prøve... ha en suuperduper dag...smil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...