Frankenstein-girlz Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har per dags dato kun et superzoomkamera,et Panasonic Lumix fz45,som forsåvidt er ok...Men vurderer å oppgradere til hybridkamera. Så lurer på om dette er et tilbud jeg burde slå til på? http://www.elkjop.no...-objektiver-sor Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 3995 her. Veit ikke om det er pluss mva eller ikke http://www.rahaugen.no/sections/webshop/products/Panasonic_Lumix_DMC-GF3_m._14-42mm_og_14mm/Panasonic_Lumix_DMC-GF3_m._14-42mm_og_14mm.php Lenke til kommentar
se# Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 GF3 med 14-42 koster normalt rundt 2800 eller 3400 med 14mm. 14mm koster rundt 3000 løst så pakkeprisen er ikke så verst, men 14mm gir deg et objektiv med brennvidde som allerede dekkes av zoomen. Så spørsmålet er om du er så interessert i en blender bedre lysstyrke og litt bedre bildkevalitet på 14mm til at det er verdt merprisen. I fohold til FZ45 går du også fra 24x zoom til 3x zoom, bruker du zoomområdet på FZ45 vil du utvilsomt savne mer tele på GF3. GF3 kan ikke utsyres med søker og det gjør at jeg oppfater det som mindre egnet med bruk av lange brennvidder selv om en MFT telezoom selvsagt vil passe på kameraet. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 3995 her. Veit ikke om det er pluss mva eller ikke http://www.rahaugen....2mm_og_14mm.php Prisen er med moms. Hvis forhandlar oppgir ein pris utan moms, utan å presisere at den er det, så har ein forbrukar krav på kjøpe vara til den prisen som er oppgitt. Lenke til kommentar
se# Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 3995 her. Veit ikke om det er pluss mva eller ikke http://www.rahaugen....2mm_og_14mm.php Prisen er med moms. Hvis forhandlar oppgir ein pris utan moms, utan å presisere at den er det, så har ein forbrukar krav på kjøpe vara til den prisen som er oppgitt. Jeg kjenner ikke denne netbutikken fra før, men ser ingenting som tyder på at det skulle være uten moms. Stemmer det er det enten feilprising eller et veldig bra tilbud. Forutsatt at du vil ha de to objetkivene. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Jeg mener å huske at jeg betalte 3995,- for GF3 med disse to objektivene hos Elkjøp før jul. Følte meg veldig lur da jeg så prisen gikk opp rett etterpå Endret 21. mars 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Frankenstein-girlz Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2012 Da er saken klar,dropper den! Lenke til kommentar
eilivk Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Ser JP i butikk har GF3 med 14mm til 3490. Trudde det var godt tilbod men kanskje ikkje likevel. Eigentleg meir interessert i 20 mm men kunne her fått "kamera med på kjøpet". Inntrykk av at GF3 sel dårleg, går kanskje meir ned. Elkjøp sine søndagstilbud kan vera ganske bra. Lenke til kommentar
se# Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Inntrykk av at GF3 sel dårleg, går kanskje meir ned. Elkjøp sine søndagstilbud kan vera ganske bra. Vet ikke om GF3 selger så dårlig (ville vært rart), men ny modell er ventet i løpet av noen uker og det er ofte bra priser på slutten. Lenke til kommentar
iau Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Elkjøp og Lefdal solgte GF3 med 14mm og 14-42mm for 3790 frem til nyttår. Jeg holdt på å kjøpe det kun for 14mm'ens skyld (for å bruke på GX1) og tenkte tanken på å selge det andre, men fikk ikke ut fingern. Dvs. jeg orket ikke bryet. Hadde nettopp solgt GF3 med 14mm tidligere på høsten, og det var ikke lett å få igjen noe særlig. Tror jeg ga 4990 og fikk igjen ca 3000 etter to måneder og 200 eksponeringer. Har ikke inntrykk av at Panasonic-kameraene eller GF3 har solgt spesielt dårlig, men de har av og til nokså aggressive tilbud. Panasonic dumper prisene på både kamera og kit som dette vel mye innimellom. Ikke det at det er galt at prisene går ned, men det gir meg ikke lyst til å kjøpe sy mye av det til fullpris. Akkurat nå ser Pixmania ut til å selge samme dobbeltkit for 4195, så det kommer nok en ny tilbudsrunde snart. Eller en annen like god... GF5 skal vel ut i hyllene i vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå