lals Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 hei. jeg var inne og sjekket selvangivelsen i går og var litt kjap med å åpne den. i stedet for å lagre fil så valgte jeg åpne med adobe reader. ligger denne filen noen steder? jeg har sett igjenom temp mapper men finner den ikke.. Lenke til kommentar
mikki1010 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Om du valgte å åpne den, er den borte, da har den bare vært i temp. mappen en midlertidig. men du kan alltids trykke ctrl+j, for å sjekke;) Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Documents -> Downloads (på engelsk). Lenke til kommentar
lals Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 da er den nok vekke, får vel vente til altinn er oppe igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har du sjekket C:\brukere\[ditt brukernavn her]\AppData\Local\Temp\? Bytt ut "brukere" med "users" om du sitter på engelsk versjon av windows. Lenke til kommentar
lals Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 ja. den ligger ikke der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå