_nomad Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er det noen som vet om man får kjøpt Chess-deals fysisk i butikk? Har planer om å handle iPhone fra Chess med denne dealen. Problemet er bare at de opererer med 7-14 dager leveringstid.. Det er ikke det at jeg ikke klarer å vente, men jeg skal ut å reise i helgen, så om det er mulighet for å skaffe på dagen, så hadde jo det vært optimalt.. Leste i en eldgammel nettsak at Telebutikken er/har vært Chess-forhandler. Noen som vet om de fremdeles er det, evt. hvor man ellers burde gå? Og om de opererer med de samme prisene som på nettbutikken? Info mottas med takk! Lenke til kommentar
c7 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Er det noen som vet om man får kjøpt Chess-deals fysisk i butikk? Har planer om å handle iPhone fra Chess med denne dealen. Problemet er bare at de opererer med 7-14 dager leveringstid.. Det er ikke det at jeg ikke klarer å vente, men jeg skal ut å reise i helgen, så om det er mulighet for å skaffe på dagen, så hadde jo det vært optimalt.. Leste i en eldgammel nettsak at Telebutikken er/har vært Chess-forhandler. Noen som vet om de fremdeles er det, evt. hvor man ellers burde gå? Og om de opererer med de samme prisene som på nettbutikken? Info mottas med takk! Telebutikken eller Netcomstore som de heter nå selger Chess produkter, men tipper det er dyrere i en fysisk butikk enn i nettbutikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå