Bruker-168731 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Jeg har hallusinasjons anfall om nettene, men får ikke disse når jeg drikker. Jeg har lest at man kan få flere anfall om man drikker eller når man får alkoholen ut av kroppen. Er det sån med alle epileptikere at de får anfall under alkoholpåvirkning? jeg husker ingenting fra siste fest, husker ikke hvordan jeg fikk skrudd av playstation 3 og tven, og heller ikke når jeg tok kveldsmedisinene mine. Endret 20. mars 2012 av monjanse Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Uhm..og du veit at du ikke bør drikke deg fra sans og samling med den sykdommen?? 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Alkohol påvirker vesentlig søvnen din og gjør søvnkvaliteten dårligere. Du er mindre i REM søvn enn det som er normalt. Under REM søvn og drømming slipper hjernen ut molekylet DMT, og dette brukes også av enkelte for å oppnå hallusinasjoner i våken tilstand. Er du veldig stresset for tiden og sliter med bekymringer og uløste problemer ? Tror nok det beste du gjør er å ta opp problemet ditt med legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå