Black Star Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei! Jeg har nettopp reinstallert Windows XP, og nå får jeg ikke kontakt med Windows update. Noen som vet om den siden faktisk er nede, og hvor lenge den har vært nede? I det hele tatt... noen som vet noe mer? På forhånd takk Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hmm,det funker til meg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Hmm,det funker til meg Ingen som har problemer, bare meg? Får denne feilmeldingen når jeg starter Windows Update fra kontrollpanel : "Windows Update-feil Windows Update støtte på en feil og kan ikke vise siden du bad om." Foresten mange andre Windows sider som ikke funker her også. Kan noen prøve denne siden? http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=958...581&clcid=0x414 Den virker ivertfall ikke hos meg. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Det virker som siden er oppe nå og da... jeg fikk etterhvert kontakt, men under oppdatering må jeg klikke retry nå og da for jeg får beskjed om at siden ikke finnes. Sikkert bare ett lite stabilitetsproblem i dag fra MS sin side, for andre sider virker helt fint. Så til alle som prøver å få kontakt med Windows Update i dag. Bare prøv til dere kommer inn... det går etterhvert (ivertfall akkurat nå). Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg kommer heller ikke inn Lenke til kommentar
froebe Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Foresten mange andre Windows sider som ikke funker her også. Kan noen prøve denne siden? http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=958...581&clcid=0x414 Den virker ivertfall ikke hos meg. Både denne siden og Windows Update fungerer fint hos meg. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 HEI - igjen Afseth. Har MS stolt for mye på AV-systemet :-)) Seriøst : Jeg har sjekka Update flere ganger i dag og lagt inn tillegg, men ikke hatt problemer. Har også lest endel sider og ikke hatt problemer. Håper du har greidd det nå ! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 HEI - igjen Afseth.Har MS stolt for mye på AV-systemet :-)) Seriøst : Jeg har sjekka Update flere ganger i dag og lagt inn tillegg, men ikke hatt problemer. Har også lest endel sider og ikke hatt problemer. Håper du har greidd det nå ! Vet ikke hva som har skjedd... men det virket nå og da. Lærte meg å trykke refresh noen ganger, så kom siden opp etterhvert, så alle oppdateringer er nå lagt inn. Så jeg tror ikke at det var ett virusangrep :-) Det var noe snakk om at MS hadde flyttet update-serveren sin for noen dager siden på grunn av ett påstått forestående angrep, så jeg vet ikke om en eller annen slags flytting tilbake til originalserveren har ført til sporadiske nedetider. Men nå har jeg ivertfall fått lagt inn XP, Norton og alt på nytt. En irriterende bug med Windows Utforsker har plaget meg lenge, og nå fikk jeg endelig "ut fingeren". Reinstallering av XP fjernet problemet. :-) Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du har vel tak i bartene på`n der tror jeg ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Du har vel tak i bartene på`n der tror jeg ? Skjønner ikke helt hva du mener nå... sikkert bare jeg som ikke tenker langt nok, men... :oops: Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 e`kke no problem her heller, har nettopp sett på den. reinstallerte forresten i dag jeg å, men ingen prob da heller. i disse virus tider så er det vel lurt å ha de nyeste oppdateringene til windows og virus oppdateringene tenker jeg. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hvis du får tak, så er det bare å dra til å se hva som kommer ! Kanskje du får se feilen ? Feilen kan være at du må oppdatere for å få med deg den nye adressen til Updatesiden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå