Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med ASUS G53S

Anbefalte innlegg

Som dere skjønner fra emnetittel vil ikke min forholdsvis splitternye datamaskin starte. Har egentlig hatt en del problemer med den siden jeg fikk den i desember.

Det hele startet i februar, når skjermkortet bestemte seg for å ta kvelden. Det endte med en måned med service og jeg fikk den igjen forrige fredag, 16.03.

Den fungerte fint hele helgen, var på lan, så den fikk jo kjørt seg. Når jeg så bestemte meg for å skru på dataen i dag, tirsdag 20.03. så startet ikke skjermen. Den var helt svart, akkurat samme som var problemet da skjermkortet gikk til helvete. Maskinen kjørte og det lyste av lysene som viser lader o.l.

Jeg bestemte meg for å ta "svenske-knappen" og skru den helt av. Ventet en liten stund og prøvde å skru den på igjen. Uten hell. Nå vil den ikke starte i det hele tatt. Laderlyset lyser heller ikke nå laderen står i.

Jeg har prøvd det meste, med lader, uten lader, lader og batter o.l. Alt uten hell.

Noen som har tips til hva problemet er? Eller noen som vet hva slags regler gjelder angående reklamasjon/garanti eller noe? For slikt skal jo ikke bare plutselig skje med en såpass ny maskin

På forhånd takk!

Endret av Hoggern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Det er vel bare å legge PC`en pent på disken til butikken du kjøpte PC`en av og fortelle dem at PC`en ikke fungerer, så sender de den inn for deg. Jeg har ikke helt det med reklamasjon og garanti i hodet, men har man ikke garanti i 2 år og Remklamasjon på 5 år da tro? Rett meg hvis jeg har feil.

For å få hevet kjøpet må du vel ha samme feil tilogmed den tredje eller fjerde gangen tror jeg. Men dette vet jo naturligvis de du kjøpte PC`en av, så det er da ikke noe problem.

Ta med PC`en til butikken du kjøpte den på å få de til å sende den inn.

Lykke til.

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...