Andynator Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 htc one X, ingen skuffelser på den telefonen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Skuffende batteri. Hadde håpet på noe ala Motorola Razr Maxx som kommer nå i mai. Blir nok Razr Maxx på meg, som har 3300 mAh så vidt jeg husker. 1. Den har innebygget batteri. Mens sammy kan skifte:). 2. Lg er håpløst dårlig med oppdateringer til nyere os htc one X, ingen skuffelser på den telefonen Jeg har flere skuffelser på den 1. Svart fargen på dekslet flasser av og skrapes raskt opp 2. Ikke ripesikker flass på kameraglasset 3. Ikke innhevet kameraglass ( glasset liggger itill borde) 4. Ikke utbyttbar batteri og svakt batteri ( htc ville heller ha tynn telefon istenfor bra batteri) 5. Ikke minnekortstøtte Lenke til kommentar
hessel Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Skuffende batteri. Hadde håpet på noe ala Motorola Razr Maxx som kommer nå i mai. Blir nok Razr Maxx på meg, som har 3300 mAh så vidt jeg husker. 2. Lg er håpløst dårlig med oppdateringer til nyere os LG?? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Bomma vist det ja hehe Lenke til kommentar
hessel Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Anyway: Razr Maxx blir jo sannsynligvis levert med ICS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå