Gå til innhold

BK: Møkkabilde

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ikke sikker på om dette er rett måte å gjøre det på. Men jeg prøver allikevel.

Som trådens tittel antyder, så er ikke dette et spesielt godt bilde.

Snarere tvert i mot.

Når jeg tok bildet, så var det et forsøk for å se om jeg kunne få et noenlunde brukbart bilde utav et motiv jeg fant fascinerende.

Nå lurer man kanskje hvorfor jeg gidder å poste et slik bilde her under bildekritikk, og det er jo fordi det jeg vil prøve å lære av dette/dere.

Jeg har på nåværende tidspunkt mer nytte av ris enn ros, selvom sistnevnte selvfølgelig er mer behagelig.

Spørsmålet mitt er derfor, er det mulig å redde dette bildet?

Hvordan ville dere gjort det annerledes. Tenker da på andre måte å komponere, redigere eller hvilke instillinger på kameraet som kunne gjort denne fiaskoen til en litt mindre uheldighet :)

Takk for oppmerksomheten

post-195587-0-72818600-1332272887_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok helt sant, og av de ørten andre eksponeringene jeg gjorde av samme motiv, så var flertallet komponert slik. Noen med lysmåling på "hullet", mens andre med lysmålingen på veggen for å få frem rødfargen.

Men når jeg først skulle legge ut en slik uortodoks (?) bildekritikk, så valgte jeg bildet med størst utsnitt, slik at det var mest å jobbe med.... På ein måde :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...