jeg_lyver_mye Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er helt blank! Begynner å haste... seriøst... vanskeligste oppgaven jeg har hatt i mitt liv. Alle tips, takk! Helst ikke så fryktelig dyrt... har lite penger. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kan du gi oss litt info, hva liker hun? har hun en hobby? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Smykke av noe slag? Se hva slags parfyme hun bruker og kjøp en flakse med favorittmerket? Noe kremer? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Uff da, ja.. hun er vel som alle andre jenter... ikke så smykkejente vil jeg tro... Ser dere hvor håpløst dette er? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Nei. Det er et helvete. Fatter ikke hva jeg kan handle... Har lyst å kjøpe noe... som man har nytte av. Og ikke som blir sånn irritasjon eller som bare råtner bort i et skap. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvis hun bor for seg selv kan det være kjekt med kjøkkenutstyr, kanskje hun samler på en serie av porselen? Om du ikke vet hva hun trenger kan du alltids kjøpe gavekort på Kitchn eller lignende forretninger. Kanskje hun liker å lese? Da kan du jo kjøpe en pocketbok (de er billigere enn hardback) i sjangeren hun vanligvis leser. Veldig fan av en TV serie, film eller spill? Det finnes fan produkter til det meste slikt. Kanskje hun liker en musikksjanger eller et band veldig godt? Kjøp en CD eller gavekort. CD kan vanligvis byttes om du får gavepose på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå