Gå til innhold

Hvordan er det å jobbe på kiwi?

Anbefalte innlegg

Jeg dimmet nylig fra militæret og har begynt på utsikt etter en jobb frem til sommeren da jeg planlegger å begynne på skolen igjen. Jeg er da utdannet elektriker med fagbrev men har egentlig lyst til å prøve noe annet.

Jeg ble nå innkalt til et intervju for en deltidsstilling på kiwi, og det jeg egentlig lurer på er om det er noen som har noe erfaringer med den type arbeid?

Blir det kjedelig å sitte lenge i kassa eller går det greit? Hadde jo vært kjekt å ha det som jobb ved siden av skolen til sommeren også..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at de fleste som jobber i kassa på daglivarebutikker synes det er spesielt gøy, og de fleste gjør det nok i mangel av noe annet (les: bedre) eller som student som sper på studieøkonomien. Jobbet selv i dagligvare under vgs, først 2 år på lageret .. så 1 år i kassa. Kjedelig å scanne varer i mange timer i strekk, men forhåpentligvis er det flere unge folk som jobber på sammen med deg som kan gjøre dagen litt lettere å komme gjennom.

Som jobb ved siden av skolen er det nok helt greit, stort tilbud av jobber og helt ok lønn. Fleksibel arbeidstid. Men jeg hadde aldri klart å jobbe i kassa fast hver dag over en lengre periode, blir for ensformig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var jo litt av tanken også, vil gjerne ha en jobb på si når jeg begynner på skolen igjen. Var på jobbintervju idag og fikk forøvrig jobben, jeg har inntrykk av at det blir helt greit, de som jobbet der virket hyggelige og det hørtes ut som jeg slapp å kun jobbe i kassa, men fikk litt mer variasjon mellom de ulike arbeidsoppgavene. Er bare snakk om april - august og eventuelt ved siden av skolen etter det.

Edit: En annen ting jeg også lurer på. Butikksjefen lurte på om jeg hadde skattekort, jeg svarte nei, men er egentlig ikke sikker. Hadde jo det når jeg jobbet før, men må vel kanskje ha nytt?