Kaptein Snus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Heisann! Har hatt en iPhone 3GS nå i 1 og et halv år og batteriet begynner å bli veldig slitt. Må laden den ca 2 ganger daglig(Bruker safari og twitter en god del). Har nå bestemt meg for å skaffe meg en ny telefon og det skal ikke være en iPhone. Mobilen skal brukes til å ringe, sende mld, surfe, twitter, facebook, musikk og radio. Den trenger ikke være så hardcore på spill, men greit om den klarer noen spill Prismessig har jeg sett for meg mellom 1000 og 2000. Vil helst nærmere 1000 da jeg er student og ikke altfor mye penger å rutte med. Er veldig fornøyd med ytelsen på min iPhone 3GS og vil gjerne ha en android telefon med tilnærmet ytelse(+ -). Er ikke så fan av HTC sitt grensesnitt, så ser heller for meg en Samsung eller LG. Takker for svar! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 samsung galaxy s vil jeg tro er et bra valg, men jeg vet ikke hva prisen ligger på nå. Brukt er uansett en mulighet, http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?sort=5&keyword=samsung+galaxy+s Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Vil annbefale deg å skjekke ut Huawei. Massive ytelse, til massiv lav pris. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 22. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Takker for svar! Ja, jeg har sett litt på huawei U8800 i dag. Den virker som en middels kraftig telefon til en billig penge. Må sjekke litt brukeranmeldelser og sånt før jeg bestemmer meg helt. Noen har erfaring med den eller huawei generelt? Endret 22. mars 2012 av Lek1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Har selv U8800 og er knallfornøyd. Dog må man nesten legge inn custom ROM for å få telefonen brukbar. Men den begynner å bli gammel, så ville heller annbefale å skjekke ut Huawei Honor. Litt dyrere, men vesentlig bedre. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Har nå hatt min nye Samsung Galaxy S Plus i et par dager og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå